חברת PROACTIVE, אשר שמה לעצמה למטרה את קידום אורח החיים הבריא בחברה הישראלית, מציעה ללקוחותיה תכנית אימון אישית לאורח חיים בריא ולירידה במשקל.

בתהליך האימון אנו מתמקדים במודעות להרגלי האכילה של המתאמן ובהבנה של הסיבות המביאות אותו לאכילה לא סדירה, שאינה בריאה לו ושעשויה לגרום לו לנזק בטווח הארוך. היכולת להתבונן בהרגלים  שלנו ולהבין, בעיניים מפוקחות, את החולשות שלנו, תוך הסתכלות לעתיד שאנו רוצים לעצמינו, יביאו אותנו לאתר את הכוחות הפנימיים שילוו אותנו בדרך להשגת המטרה וליצירת השינוי.

תהליך האימון מתמקד גם בסיבות אשר בגינן אנו מוותרים לעצמנו בכל הקשור לפעילות גופנית סדירה ולהימנעות מהרגלים רעים כגון עישון, אכילת מזון שאינו בריא לגוף ועוד. האימון מציע למתאמן כלים להתמודדות עצמאית עם הסיבות הללו ועם ההשלכות שלהן על אורח חייו.
למי מיועד האימון ?

האימון מיועד לאנשים שרוצים לעשות שינוי בהרגלי החיים שלהם, ואינם מצליחים לעשות אותו בעצמם, קל וחומר להתמיד בו. אנו מאמינים כי עצם ההחלטה לאמץ את השינוי היא הסוללת את הדרך להצלחה. באימון נטמיע הרגלי חיים המשלבים התנהלות נכונה, תזונה בריאה ופעילות גופנית  תוך התחשבות במטרות האישיות של כל מתאמן ובמצבו הבריאותי.

תהליך האימון מתאים גם עבור ארגונים המבינים כי קיים קשר ישיר בין מנהלים או עובדים בריאים, המנהלים אורח חיים בריא לתוצאות העסקיות של הארגון ולרמת המחויבות של העובדים אליו.

 

צוות המאמניםIMG_6443

מאמני אורח חיים בריא של PROACTIVE מקצועיים ומנוסים מאוד באימון אישי ממוקד יעדים ומטרות, המשולב עם ידע רחב בתחום הספורט, הכושר, התזונה הרגשית, התמכרויות מזיקות ורפואה מונעת.

אימון לאורח חיים בריא כולל 10 מפגשים שבועיים, ויכול להתקיים באופן אישי או בקבוצה קטנה עבור עובדים ומנהלים בארגונים. בשני המקרים מובטחת דיסקרטיות מלאה.