באבל בול – כדור בועה מתנפח

צריכים לארגן אירוע ויש לכם ציפיות גבוהות לעמוד בהן? יש לנו פתרון מעולה בשבילכם, כזה שיהפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת וקורעת מצחוק! תכירו את באבל בול שהפכו לחלק בלתי נפרד מאירועים בארץ ובעולם בכלל. על יום ההולדת, המסיבה או אירוע הגיבוש הזה בעבודה, המוזמנים שלכם עומדים לדבר עוד הרבה מאוד זמן! במה מדובר ועל מה כל המהומה? אל תלכו לשום מקום, עוד רגע תבינו הכול.

באבל בול – על הפעילות והייחוד שלה

אם תמיד חלמתם להפוך לקפיצים אנושיים ולהיקרע מצחוק תוך כדי, זו בדיוק הפעילות בשבילכם! כדורי בועה בעברית, הלוא הם באבל בול, הם הכינוי הקצר והקליט של כדורים מתנפחים גדולים, שאליהם נכנסים השחקנים (אף אחד לא יישאר לשבת בצד, מבטיחים!) כדי להתחיל משחק משוגע ומלא באקשן; זו יכולה להיות תחרות ריצה, היאבקות, גלגולים, כדורגל בועות או כל פעילות ספורטיבית אחרת שמקבלת לפתע רובד משעשע ומאתגר.

משחקי ספורט לילדים באבל בול | BUBBLE BALL

עכשיו כשאתם יודעים במה מדובר, כנראה יש לכם עדיין כמה שאלות:

  • לאילו גילאים מתאימה הפעילות? – כדור בועה מתנפח מתאים לכולם מגיל 5 ומעלה. ישנם כדורים בגדלים שונים כך שכל אחד יוכל ליהנות מהפעילות ולהרגיש נוח בבועה הפרטית שלו, ועל הדרך כמובן להתנגש בכמה חברים ולצחוק יחדיו.
  • אפשר גם לבד? – אפשר, אבל לא מומלץ! כדור בועה מתנפח נועד להנאה משותפת, לפעילות שכל כולה גיבוש, חיוכים וצחוקים משותפים. הרי מתי כבר ייצא לכם להתנגש בחברים שלכם ולצחוק על זה?!
  • מה לגבי חופש התנועה? – חופשי לגמרי! זו ההזדמנות להתגלגל, לקפץ, לעשות סלטות ולפרוץ את כל הגבולות ללא חשש מסכנות. הבועות מגיעות עם בולמי זעזועים מיוחדים כך שלא תרגישו דבר מלבד הרצון לא לצאת מהבועה לעולם!

איפה הכי כדאי לקיים את הפעילות? – באבל בול הוא פעילות רבת משתתפים, כך שההמלצה היא על שטח כמה שיותר רחב וגדול. למשל במגרש ספורט, במדשאה או רחבה גדולה, ועוד. 

כיף והנאה עם ערך מוסף

 

שוב מתנפחים משעממים? עוד מרוץ שליחים רגיל מידי? משחקי קמח ומים? לא הפעם. לקראת האירוע הקרוב, החלטתם להפתיע את המשתתפים עם פעילות שיש בה לא רק הנאה, אלא ערך מוסף. הרי מלבד הצחוק והגיבוש, מדובר בפעילות ספורטיבית לכל דבר. באבל בול דורש מהמשתתפים לזוז, לקפוץ, להתגלגל – בין אם המטרה היא לנצח בתחרות או פשוט להיות חלק מהקבוצה.

זו הזדמנות להשתחרר ולחוות אטרקציה חדשנית שכל אחד ואחת יוכלו ליהנות ממנה. תחת עינם המקצועית של צוות המפעילים, יושם דגש על כללי בטיחות מחמירים וחשובים ורק לאחר שיובנו, יוכלו המשתתפים להתגלגל לדרכם. למקרה שישנו חוסר בהשראה, ישמח הצוות להמליץ על פעילויות כגון באבל פוטבול-תחרויות סומו ועוד רבות ונפלאות. כאן, רק השמיים הם גבול!

משחקי ספורט לילדים באבל בול | BUBBLE BALL פעילות באבל בול בבית ספר
באבל בול - יום ספורט בית ספרי

באבל בול – בואו להתגלגל איתנו!

איזה כיף שהגעתם אלינו! אנחנו בחברת פרואקטיב מזמינים גם אתכם לגלות שספורט יכול להיות מהנה ואפילו מצחיק! עם שילוב של באבל בול באירוע שלכם יחד עם שנים של ותק וניסיון בהפקת אירועים חברתיים וספורטיביים במיוחד, אנו מתחייבים שהחיוך לא ירד לכם מהפנים! מובן שלצד הכיף וההנאה, נעשה הכול כדי לשמור על בטיחות כל המשתתפים, שכן הצוות כולו בעל ניסיון והיכרות עם העולמות הספורטיביים השונים.

לא מדובר בסתם כדור בועה מתנפח – זו אטרקציה שילדים ומבוגרים כאחד יוכלו ליהנות ממנה, וזה מה שהופך אותה לכל כך מיוחדת. רוצים לשמוע עוד פרטים על הבועות שכובשות את עולם האירועים החברתיים? זה הזמן ליצור איתנו קשר ופשוט להתחיל להתגלגל.