פעילות ספורט לילדים | משחקי ספורט מטריפים

פעילות ספורט לילדים

תחנות  הספורט הן ההיי לייט של יום הספורט

אצלנו בפרואקטיב, ארגון אירועי ספורט לילדים הוא תורה בפני עצמה. בארגון יום ספורט בית ספרי, אנו בונים את התוכנית סביב מגוון תחנות והפעלות אנרגטיות והיתוליות המותאמות לגיל הילדים, ליכולות הגופניות שלהם, לאופי בית הספר, לשטח הנתון, וכמובן למטרות שהצוות החינוכי מבקש להשיג. בהתאם לנתונים המוצגים בפנינו אנו מציעים רעיונות ליום ספורט המיושמים על ידי תחנות מתאימות.

הפעלות לבתי ספר חייבות להיות אטרקטיביות, צבעוניות, מסקרנות ומאתגרות, כדי למשוך את הילדים ולהעניק להם חוויה של ממש. בחירת תחנות ליום ספורט נעשית בתיאום עם הצוות הבית ספרי, וזה למעשה הפרמטר העיקרי שקובע את אופי האירוע – יום ספורט היתולי, אירוע תחרותי, יום גיבוש ספורט ועוד. במהלך יום ספורט אנו מפעילים את מגוון התחנות ברחבי בית הספר והופכים את המתחם למגרש משחקים תוסס ואקטיבי, מלא הפעלות לילדים, הפתעות ומתקנים שיעסיקו אותם ללא הפסקה ויסבו להם הנאה עצומה.

תרומתן של תחנות ליום ספורט להתפתחות הילדים ולבריאותם

במסגרת הפקת אירועי ספורט בבית הספר חשוב לנו לשלב פעילויות לילדים, שמצד אחד ייצרו אצלם עניין רב, ומצד שני יתרמו להתפתחותם ולבריאותם. כך למשל, בין תחנות ליום ספורט בולטת תחנת אופני השייק, המהווה דוגמה לפעילות שמשלבת כושר, הנאה וסיפוק עם מודעות לבריאות. תוך כדי דיווש ויצירת שייק, הילדים נחשפים למשקה בריאות, שבהמשך הם יכולים לבקש מההורים להכין להם בבית.

במסגרת הפעילות בתחנות, הילדים לומדים לעבוד בקבוצה או להתמודד באופן פרטני, להפעיל מיומנויות שונות שאינם מפעילים בחיי היומיום, לחשוב בצורה יצירתית, להתמודד עם אתגרים ועוד. כל אלה תורמים להתפתחותם הגופנית, הרגשית והחברתית.  בחירת התחנות ודרגות הקושי  נעשית בכובד ראש תוך התחשבות בגיל הילדים ויכולותיהם על מנת שלא לייצר תסכול או תחושת אי מסוגלות. בסופו של יום, מעל הכול – אין מתוקה יותר מתחושת ההצלחה של השלמת התחנות.

כדורגל לילדים

כדורגל מטרות

אף יום ספורט לא יהיה מושלם בלי כדורגל, אז הנה לכם סיבה מספיק טובה לבחור בתחנה המלהיבה שלפניכם, שמזמנת לילדים חוויית כדורגל מהנה ומאתגרת. במסגרת הפעילות בתחנה, המשתתפים מתחלקים ל-2 קבוצות שמתחרות ביניהן – איזו קבוצה תצליח להבקיע יותר שערים דרך כיסוי המטרות המולבש על השער ? לצד האדרנלין הגבוה שיורגש באוויר, יש גם ערך מוסף של פיתוח קואורדינציה, חשיבה, עבודת צוות, שיווי משקל ועבודת רגליים.
הזמן פעילות
באבל בול | BUBBLE BALL

כדור בועה – BUBBLE BALL

תתחילו להחזיק את הבטן כי זו אחת התחנות שאי אפשר להפסיק לצחוק בה – הילדים עפים עליה. הם נכנסים לכדורי הבועה הענקיים והשקופים, מתחרים בריצה, כדורגל וכו', עושים סלטות באוויר, מתנגשים זה בזה ומתגלגלים מצחוק. בעזרת כדור הבועה תוכלו לשדרג כל פעילות ספורטיבית ולהפוך אותה לחוויה אתגרית, שונה וחדשה, מלאת ריגושים, אנרגיות וצחוק. ניתן למקם את התחנה במגרש החיצוני או באולם הספורט.
הזמן פעילות
דראמז אלייב

DRAMSALIVE

תיפוף הוא אחת הפעולות האהובות על ילדים – זה כיף, משחרר ואנרגטי. לכן אין פלא שהם נמשכים לתחנת ה- DRAMSALIVE שמכניסה חיים וקצב ליום הספורט ומרימה את האווירה. הילדים מתופפים על הרצפה ועל כדורי פיזיו גדולים (OVERBALL) לפי הנחיות המפעיל ובהתאמה למקצבים שונים. כל הפעילות מלווה במוזיקה קצבית, שמחה ומקפיצה, שמשלבת הפעלה של כל הגוף תוך שמירה על ריכוז והקשבה.
הזמן פעילות
לחימה ברובי לייזר

לייזר פרו - לחימה ברובי לייזר

משחק הלייזר-פרו המבוסס על לחימה ברובי לייזר הוא מצד אחד דינמי וממריץ, ומצד שני מגרה לחשיבה טקטית ואסטרטגית תוך שיתוף פעולה של חברי הקבוצות המתחרות בתכנון המהלכים השונים. לתפעול התחנה המרשימה הזו אנו מקימים בחצר בית הספר מעין זירת קרבות עם מחנות יריבים וקווי אויב שהקבוצה שתצליח לעבור אותם תגיע לדגל המנצחים. התחנה מתאימה לכל הגילאים. פשוט אשששש.
הזמן פעילות
הולה הופ

הולה הופ

תחנת ההולה הופ מתאימה לכולם. בנות ובנים בכל הגילאים, כולם עומדים בקצב, או ליתר דיוק – רוקדים. הילדים מתנסים בריקוד המשלב בין פרי סטייל לתנועות טכניות של חישוק הולה הופ מקצועי. התחנה המהנה הזאת מספקת הזדמנות נהדרת להתאמן בגמישות, קואורדינציה ושיווי משקל תוך חיזוק שרירי הבטן והגב ושחרור של הירכיים ועמוד השדרה. הפעילות תורמת להגדלת יכולות ריכוז ומודעות לגוף תוך שחרור אנדורפינים שמקפיצים את מצב הרוח.
הזמן פעילות
אופני שייק

אופני שייק - Spin-Shake

מי אמר שייק טעים וספורטיבי ולא קיבל? ילדים פשוט משתגעים על התחנה הזאת, שמכניסה לכל יום ספורט חוויית חושים מיוחדת במינה של צבע, ריח וטעם. אופני השייק הם אופניים סטטיים בדומה לאופני ספינינג אבל כאן נגמר הדמיון ומתחילה החוויה. הילדים בוחרים פירות מדוכן צבעוני מלא בכל טוב, מכניסים אותם לבלנדר שמוצב על האופניים, מתחילים לדווש, והתנועה שלהם מפעילה את הבלנדר ומייצרת להם שייק מושלם תוך דקה. לבריאות.
הזמן פעילות
דוקים

דוקים

לפעמים המשחקים הפשוטים ביותר הם המושכים והמרתקים ביותר. משחק הדוקים המוכר והידוע חוזר לרחבת ימי הספורט עם דוקים גדולים וצבעוניים. ראשית, זו תחנה "רגועה" יחסית, שמאפשרת לילדים לקחת פסק זמן מהתחנות האינטנסיביות יותר. שנית, מדובר בפעילות שנעשית במעגל, מחברת את הילדים יחד, מאמנת אותם לריכוז, וכמובן – מסבה הנאה רבה לכולם.
הזמן פעילות
חץ וקשת

קליעה למטרה

יש אטרקציות שעובדות תמיד – אחת מהן היא קליעה למטרה. בתחנת הקליעה למטרה בנות ובנים מתנסים בשימוש בחץ וקשת. מדובר בתחנה אידיאלית לשטח פתוח. היא מחדדת אצל הילדים את יכולות הריכוז, קואורדינציה, קשר יד עין ועוד. תחנה פשוטה ומהנה להפליא, שילדים מאוד אוהבים.
הזמן פעילות
משיכת חבל

משיכת חבל + קפיצות בשק

אין כמו צחוק טוב כדי להשתחרר, ליהנות ולפרוק לחצים ומתחים במהלך יום ספורט. בתחנה ההיתולית והמהנה הזו אנו משלבים 2 פעילויות תחרותיות, אנרגטיות, כיפיות ומצחיקות במיוחד. הן משיכת החבל והן הקפיצות בשק הן פעילויות שמעודדות לשיתוף פעולה ועבודת צוות.
הזמן פעילות
קיק בוקס ילדים

קיקבוקסינג

בשנים האחרונות ספורט הקיקבוקסינג הפך לפופולרי בקרב כולם – מתאמנים ומתאמנות, צעירים ומבוגרים. בתחנת הקיקבוקסינג שאנו מפעילים במסגרת יום ספורט בית ספרי, הילדים מתנסים באימון קיקבוקסינג, המבוסס על שימוש באגרופים ובעיטות כחלק מאימון כושר גופני. זו תחנה מצוינת לפרוק בה אנרגיות, כעסים ומתחים.
הזמן פעילות

מעבר מכשולים אתגרי

תנו לילד מעבר מכשולים ותראו אך הוא פורח. מעבר המכשולים שלנו הוא תחנה דינמית, מרתקת ומלאת הפתעות. בכל יום ספורט אנו בונים מסלול מכשולים שמורכב מאביזרים שונים, כשאנו מתאימים את המסלול ודרגת הקושי לגיל הילדים. הילדים עוברים בכיף גדול מפעילות מאתגרת אחת לבאה אחריה, מסופקים מכל מכשול שעברו ומתרגשים לקראת המכשול הבא, עד שמגיעים לקו הסיום.
הזמן פעילות
נעלי קפיצים

מוט פוגו + נעלי קפיצים

כל הילדים קופצים-רוקדים ונהנים מכל רגע בתחנת מוט הפוגו ונעלי הקפיצים. הם יכולים לקפץ סתם כך להנאתם או להשתתף תוך כדי קפיצות במשחקים תחרותיים שונים, שמופעלים על ידי המדריכים שלנו. בכל מקרה, מדובר בפעילות קפיצות של כיף והנאה יחד עם למידה של שיווי משקל, שמירה על איזון הגוף ופיתוח התפיסה החזותית והמרחבית.
הזמן פעילות
טרמפולינות

הפעלה אירובית על קפציות

ילדים בכל גיל אוהבים לקפוץ על קפציות – בתחנה זו הם יכולים לעשות זאת בכיף גדול. הקפציות מזמנות פעילות חווייתית התורמת לפיתוח הכושר האירובי, משפרת את זרימת הדם בגוף ומפתחת יכולות שיווי משקל ואיזון במרחב.
הזמן פעילות
מסלול שיווי משקל

מסלול שיווי משקל

רוצים לאתגר את הילדים בפעילות כיפית של שיווי משקל? מסלול שיווי המשקל שלנו יספק את האתגר וההנאה גם יחד. השקענו בחשיבה יצירתית על מנת ליצור לילדים חוויה מספקת עם ערך מוסף של פיתוח יכולות שיווי משקל, ריכוז וקואורדינציה.
הזמן פעילות
קרטינג לילדים

נהיגה בקארטינג פדלים

תנו לילדים הגה ביד ותראו אותם מאושרים. זה מה שקורה בתחנת הנהיגה בקארטינג פדלים המיועדת לקבוצות של 10 ילדים בכל סבב קצר . התחנה מורכבת ממסלול נסיעה סגור שאנו בונים בשטח בית הספר, ומרכבי פדלים שמותאמים לילדים. לכל ילד מוענקות כ-5 דקות של נהיגה כיפית ומיוחדת. הם נוסעים יחד ונהנים מפעילות מאתגרת, מגבשת ומהנה במיוחד.
הזמן פעילות
כדור רשת

משחק כדור-עף

משחק הכדורעף כבש את המדינה שלנו ומלהיב את בני כל הגילאים. בכל מקום אפשר לזהות קבוצות שמשחקות כדורעף או כדורעף חופים – לכן זה רק טבעי לשלב משחק כזה ביום ספורט בית ספרי. כדור, רשת, ילדים מרוצים, הרבה אקשן באוויר – יאללה כדורעף.
הזמן פעילות
זחלנים

תחרויות זחלים

כשתחנה משלבת בתוכה גם ספורט וגם צחוק – ילדים לא מוכנים לוותר עליה. כזאת הא תחרות הזחלים שלנו - תחנה תחרותית וסופר מצחיקה, שדורשת מהילדים שיתוף פעולה בעבודת צוות והרבה קואורדינציה.
הזמן פעילות
כדורגל אנושי

כדורגל אנושי

כמעט כל ילד שיחק פעם בכדורגל שולחני והתמכר, אז תארו לכם מה קורה כשהמשחק האהוב הזה קם לתחייה - מתקן מתנפח ענק הופך למגרש כדורגל, הילדים מחליפים את בובות המשחק, וגם האנרגיות הופכות לסוחפות וגדולות יותר. בתחנה הזאת זזים, מתחרים, מתחברים, מפתחים אסטרטגיות התקפה והגנה, לומדים לשתף פעולה ולעבוד כקבוצה, מבקיעים וסופגים שערים ונהנים מכל שנייה. תענוג של תחנה
הזמן פעילות
מתנפח אתגרון

אתגרון

גם לצעירים בחבורה מגיע ליהנות ממסלול נינג'ה ברמה שלהם. האתגרון הוא תחנת חובה ביום ספורט שמשתתפים בו גם ילדים צעירים. מדובר במתקן מתנפח צבעוני ויפיפה, שמשלב בתוכו פעילויות שונות כמו קפיצה, טיפוס, מעבר מכשולים, זחילה וגלישה.
הזמן פעילות
זומבה בבית ספר

מסיבת זומבה/היפ-הופ

הזומבה וההיפ הופ הם כבר חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, והם מקפיצים בנות ובנים בכל הגילאים. אצלנו זוהי אחת התחנות השמחות והתוססות ביותר שאנו מפעילים בימי ספורט. היא מופעלת על ידי מדריכה שמלמדת את הילדים רצף של תנועות ריקוד בסגנון הזומבה או ההיפ-הופ. הילדים רוקדים, משתחררים ומתלהבים לצלילי המוזיקה הקצבית. זו לא סתם תחנה – זו חגיגה!
הזמן פעילות
קיר טיפוס

קיר טיפוס מתנפח

קיר הטיפוס המתנפח שלנו מתנשא לגובה 6 מטרים, מצויד בחבלים ומקפיץ את האדרנלין לרמות הכי גבוהות. לא פלא שהתחנה הזאת תמיד תוססת, וכולם עומדים בתור ורק רוצים לטפס. הפעילות הכיפית מעצימה יכולות ריכוז, שיווי משקל, נחישות ודבקות במטרה.
הזמן פעילות
מתנפחים לילדים

מתנפח וויפאאוט בומבילות

היום, כשכל ילד חולם להיות הנינג'ה הישראלי הבא, התחנה הזו היא אטרקציה שאי אפשר לדלג עליה באף יום ספורט. המסלול האתגרי והכייפי שמצריך קלילות רגליים ושמירה על שיווי משקל הוא אחד המתנפחים המוצלחים. אם אתם רוצים לרתק את הילדים ולתת להם תחושה של נינג'ות כל יכולות – זו הדרך.
הזמן פעילות
מתנפח הישרדות

הישרדות

מי יהיה השורד האחרון? לילדים שאוהבים אתגרים וחולמים להגיע יום אחד לתוכנית הישרדות, יש הזדמנות להתחיל בקטן וליהנות בגדול עם מתקן ההישרדות המתנפח. במשחק התחרותי והמאתגר משתתפים 4 מועמדים בכל פעם, שכל אחד מהם מנסה להפיל את האחר בעזרת כדור שמשתלשל מתקרת המתקן. תוך כדי כך הם מנסים לשמור על שיווי משקל כדי לא ליפול. זו תחנה של הרבה פאן, צחוקים ושחרור אנרגיות. ילדים לא מוותרים עליה.
הזמן פעילות