בר פירות לאירועים

כולם רוצים בר פירות לאירועים

בר פירות לאירועים הכולל בתוכו גם בר שייקים מרענן וצבעוני, הפך בשנים האחרונות ליותר מסתם אטרקציה. בעידן שבו הולכת וגוברת המודעות לבריאות ולתזונה מאוזנת המכילה מגוון פירות וירקות, בר פירות ושייקים מהווה עמדה אטרקטיבית באירועים רבים. אצלנו בפרואקטיב זו מומחיות וזה מרגיש הכי טבעי ונכון.

בפרואקטיב בר שייקים לאירועים הוא חלק מהקונספט המנצח שלנו!

חברת פרואקטיב הוקמה מתוך מטרה לקדם אורח חיים בריא, ולהעלות את המודעות לפעילות גופנית, לשמירה על תזונה נכונה וליצירת איכות חיים בריאה ומשופרת. אנו מתמחים בבניית תכניות בריאות ופעילויות חווייתיות (למשל, שבוע בריאות) ובהתאמתן לחברות וארגונים שונים ברחבי הארץ. התכניות מתוכננות ומופעלות על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחומי הספורט והכושר הגופני, התזונה, הארגונומיה וכן התמיכה הרגשית הנדרשת להטמעת התהליך.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מפנימים את התובנה כי אוכל בריא הוא מתכון לחיים בריאים, נינוחים ומאושרים. אחת הדרכים המיטיבות למקסם את הפוטנציאל של מזון בריא הינה הכנת שייקים שמורכבים מפירות וירקות טריים. לפיכך, בפרואקטיב אנו משלבים בר שייקים במגוון הפעילויות  שאנו מציעים ללקוחותינו. זה פשוט זורם לנו טבעי.

בר שייקים בשומרה
בר פירות לאירועים | בר שייקים לאירועים | דוכן שייקים

מה הופך דוכן שייקים למבוקש כל כך באירועים?

השייקים הטבעיים הם משקאות קרים ומרעננים, המשלבים פירות וירקות עם בסיס נוזלי כמו מים, תפוזים, לימונדה או חלב ועם תוספות בריאות ומפנקות. כאשר כל הפירות והירקות היפים פרושים לנגד עיני המשתתפים באירוע, וכשהשייקים המיוחדים מוכנים בו במקום, שופעים בריאות, טריות וטעמים מענגים – זה פשוט משדרג את האירוע ומעלה את רמתו.

 בתפריט האירועים שלנו יש מקום לכל פירות העונה

במקום בו הטרנד הבריאותי הולך ומתרחב ותופס חלק משמעותי בסדר יומנו ובאורח חיינו, אנו נכנסים לתמונה עם התפריט המגוון של פרואקטיב – דוכן שייקים עשיר במיוחד, אשר כולל את כל פירות העונה ומתאים לכל עונות השנה. כשאנחנו מתכננים בר פירות לאירועים אנו שמים דגש על הגיוון והשפע חשוב לנו בר פירות מעוצב, לפיכך אנו מביאים לכל אירוע את מבחר הפירות והירקות הבריאים, הטריים, האקזוטיים והמרעננים. אנו עושים כל שניתן כדי להיענות לבקשות מיוחדות של לקוחותינו ולספק להם בר שייקים מושלם, המשלב יוקרה ובריאות, צבע ומקוריות.

השיק של השייק בכל אירוע

כשמדובר באירועים חשוב לשים דגש משמעותי גם על הנראות החיצונית. בהתאם לכך אנו מציבים בכל אירוע דוכן שייקים מעוצב להפליא וססגוני במיוחד. הבר הבנוי מלוחות עץ טבעי וכולל גגון מובנה המוסיף לו ייחוד, תמיד בולט בשטח ביופיו. הוא כולל מגוון רחב של מיצים טבעיים, פירות וירקות, שבתחילה שובים את העין ובהמשך מענגים את החך. כל השייקים והמשקאות מוגשים על ידינו בצורה מעוצבת, במלוא האסתטיקה והניקיון. לא פלא שכולם נמשכים אל העמדה המשדרת רעננות, בריאות וטעם טוב.

בפרואקטיב אנו מתאימים את עצמנו לכל אירוע ולכל מקום

הצוות המקצועי של פרואקטיב מצויד בניסיון עשיר ובידע רב שנים בהפקות אירועי חברה, ימי כיף בחברות, ימי גיבוש, כנסים, ימי בריאות, יום ספורט תחרותי, אירועי ספורט ואירועים פרטיים שונים. אין אירוע אחד דומה למשנהו כיוון שאנו מתאימים את הפעילויות השונות וביניהן גם את בר הפירות והשייקים שלנו לפי רוח הקהל, אופי האירוע, התקציב של הלקוחות שלנו ובקשותיהם המיוחדות. השילוב של עשייה למען הבריאות והלייף סטייל יחד עם יכולות גבוהות ומקצועיות של ארגון והפקה, הוא סוד הצלחתם של אירועים רבים שאנו מתכננים, מארגנים ומפיקים.

צוות פרואקטיב מזמין אתכם ליהנות מהבר פירות לאירועים שלנו ומהשירות המיוחד הנלווה אליהם.

השאירו פרטים ובחרו פעילות