שאלות נפוצות – הפקת אירועים לילדים

שאלות נפוצות בתחום הפקת פעילויות לילדים

ארגון אירוע מוצלח לילדים כולל מגוון פעילויות מותאמות לגילאי הילדים, זוהי אחת המשימות החשובות ביותר שלנו-קרא עוד…

הפקות לבר /בת מצווה כוללות אטרקציות יחודיות שהילדים לא יפסיקו לדבר עליהם לאחר האירוע כדוגמת אופני ה-SPIN-SHAKE שלנו, הילדים מדוושים על אופניים סטטיות שממוקמות בכניסה לאירוע וסיבוב גלגל האופניים מייצר להם משקאות טעימים, שייקים של פירות וברד בטעמים מגוונים, אטרקציה צבעונית וטעימה במיוחד.

אנו מגיעים בבוקר ופורסים את תחנות הפעילות על פי גודל הקפסולות שמוגדרות בתו הסגול ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. הילדים מגיעים לתחנות  בד"כ על פי כיתות (כל כיתה בתחנה) כל 15 דק' בערך יש שריקה שהיא הסימן לילדים לעבור לתחנה הבאה, כך שבמשך היום הילדים עוברים מתחנה לתחנה (מקפסולה לקפסולה)

מס' התחנות נקבע מראש בהתאם למספר הילדים בכל כיתה ועל פי הנחיות הקורונה. 

בהפקת אירוע רגילה למבוגרים אנחנו מבינים את הקונספט ומתכננים את ההפקה לפי החלום שהנהלת הארגון מתווה לנו. באירוע ילדים יש הרבה פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדגשים המתאימים כדי להתאים את הפעילויות לגילאי הילדים ולא לשעמם אותם. חשוב שבאירוע ילדים נספק מגוון רחב של אטרקציות יחודיות, ססגוניות, מרגשות ונפעל מתוך חשיבה פרטנית וקריאייטיבית על מנת לגעת בנפשו של כל ילד.

חשוב לנו לשלב פעילויות לילדים, שמצד אחד ייצרו אצלם עניין רב, ומצד שני יתרמו להתפתחותם ולבריאותם. ניתן להתרשם ממגוון הפעלות ואטרקציות לילדים שמפורסמות באתר, כמו למשל תחנות ספורט לילדים, המהוות חלק חשוב בבניית התכנים של אירועי ההפקה בבתי ספר, בקייטנות לילדי עובדים, בהפעלות בישובים ובמועצות השונות ברחבי הארץ.

לנו כחברות הפקה יש ציוד לפעילויות ילדים, ציוד שמשמש להרכבת הפאזל השלם של האירוע ובנוסף מאגר גדול של ספקים חיצוניים שעובדים איתנו להשלמת המרכיבים החסרים.

אנחנו יודעים על סמך ניסיון העבר להגיע לספק שידע לתת את המענה המתאים ביותר לקבוצת הגיל הרלוונטית ובפחות כסף, ממה שהייתם משלמים בעצמכם.
ודבר אחרון ולא פחות חשוב…. הזמן שלכם ! אתם כמארגני אירוע מקדישים זמן רב על מנת לארגן אירוע על הצד הטוב ביותר ולעיתים נוטים לשכוח את העובדה שאתם גם עסוקים בעבודתכם. בעזרתנו תוכלו להוציא אירוע ילדים מדהים שיגרוף המון מחמאות ולהמשיך לעבוד כרגיל בזמן שאתם יודעים שיש על מי לסמוך.

אנו מתייחסים מאוד ברצינות להנחיות משרד הבריאות ומקפידים על הריחוק החברתי במהלך הפעילות באמצעות עבודה בקפסולות של עד 20 ילדים, כאשר כל קפסולה היא תחנת פעילות עבור הילדים, מאחר והנחיות הקורונה משתנות מעת לעת, אנו מקפידים להתעדכן ולעדכן את גודל הקפסולות בהתאם להנחיות התו הסגול. אנו מקיימים סיור מקדים בבתי הספר ובקיטנות לשם מיפוי השטח והכנתו לפעילות הצפויה.