חוגי ספורט

בכל עבודה חשוב לפנות משבצת לפעילות ספורט ופנאי

תרבות העבודה המודרנית מעודדת שעות עבודה מרובות מתוך מטרה להשיג יעדים ומטרות, תפוקה מרבית ותוצאות מיטביות. סגנון העבודה בחברות וארגונים רבים כיום, מאופיין בעומס יומיומי שלא נגמר ובשעות עבודה מרובות מסביב לשעון. זאת ועוד, כשיום העבודה סוף סוף מסתיים, מתחילה "המשמרת השנייה" בבית – ילדים, חוגים, סידורים, בישולים ועוד. באופן טבעי, התנהלות כזו אינה מותירה בידי העובדים משבצות זמן רבות אותן יוכלו להקדיש לפעילות פנאי אקטיבית או פעילות גופנית סדירה. ארגונים רבים כבר מבינים שהם צריכים לקחת את המשימה הזו באחריותם כדי למנף את ההעצמה האישית, התורמת לרווחתם של כל עובד ועובדת ולהצלחת הארגון כולו.

חוג פילאטיס
אימון ריצה

פעילות ספורטיבית פנים ארגונית – לא על הכיף לבד

בשנים האחרונות המודעות לאורח חיים בריא עולה פלאים בארץ ובעולם. בד בבד עם כך, ארגונים רבים השכילו להבין שאם ברצונם לשמר את העובדים שלהם נאמנים לארגון ועם מוטיבציה גבוהה, עליהם לעודד אותם באופן פעיל לנהל אורח חיים בריא, ואף להעניק להם את הפלטפורמה המתאימה לעשות זאת. ארגונים רבים בוחרים לממש את השאיפה הזו באמצעות הפקת אירועי חברה בתחומי הספורט, חוגי ספורט בחברות, יום ספורט חווייתי מדי פעם והקמת קבוצות ספורט פנים ארגוניות.  במסגרת חוגי ספורט בחברות וקבוצות ספורט פנים ארגוניות, העובדים נהנים הן מפעילות גופנית אקטיבית, והן מהגיבוש החברתי הפנים ארגוני שנוצר במהלך הפעילות המשותפת. גם הארגון יוצא נשכר מהמהלך – הוא נהנה מעובדים בריאים, חיוניים ומרוצים יותר, עם הרבה פחות ימי היעדרות מעבודה והרבה יותר מחויבות ונאמנות לארגון, לערכיו ולמטרותיו.

מגוון חוגי ספורט בחברות בליווי צוות מקצועי

חברת פרואקטיב מתמחה בארגון והפקה של פעילויות ואירועים לקידום אורח חיים בריא – הן פעילויות בארגונים וחברות והן פעילויות לילדים בבית ספר. העבודה שלנו מול חברות רבות במשק, תורמת להגברת המודעות בקרב העובדים לחשיבותה של הפעילות הגופנית, לשמירה על תזונה בריאה ומאוזנת ולשיפור איכות החיים.

אנו מתמחים בגיבוש, ניהול ואימון קבוצות ספורט בארגונים וחברות במסגרת חוגים קבועים, המתקיימים לאורך זמן בתוך הארגון או מחוצה לו. החוגים המוצעים על ידינו משתייכים למגוון ענפי ספורט פופולריים ובעלי ביקוש גבוה בקרב קהלים רבים. כל החוגים האיכותיים מועברים על ידי מדריכים מקצועיים, המוסמכים לעבודה עם קבוצות ומנוסים בכך.  במסגרת הפעילות בחוגים, מדריכי פרואקטיב מעניקים למשתתפים גם יחס אישי וידע מקצועי רב.

בחוגי הספורט שאנו מעבירים לעובדים בארגונים, יש הרבה מעבר לפן הבריאותי, שבא לידי ביטוי בחיזוק הכושר הגופני ובהקניית הרגלי פעילות גופנית שוטפת וקבועה. הפעילות הגופנית, החוגים וקבוצות הספורט שאנו מפעילים עבור לקוחותינו, מעניקים למשתתפים חוויה חדשה של גיבוש והנאה.
בסופו של יום הארגון והעובדים נהנים ממצב של WIN-WIN.

חוגי ספורט
אימוני מתיחות

בין החוגים והקבוצות שאנו מציעים בפרואקטיב נמנים:

  • קיקבוקסינג
  • אימוני HIIT
  • פילאטיס
  • יוגה
  • עיצוב וחיטוב הגוף
  • טאי-צ'י
  • צ'י קונג
  • זומבה
  • אירובי
  • קבוצות ריצה
  • ועוד….

 

 

תכנית חוגים בהתאמה לצרכי הארגון

תכנית חוגי הספורט שלנו נבנית בהתאמה אישית לכל ארגון. הצוות המקצועי של  פרואקטיב בונה את התוכנית בשיתוף עם נציגי הארגון, כך שתתאים לצרכי הארגון, לתקציבו, לתחומי העניין של העובדים וליכולות שלהם.

במסגרת חוגי ספורט בחברות ניתן לשלב הרצאות וסדנאות בנושא אורח חיים בריא: פעילות גופנית, תזונה נכונה, ארגונומיה במשרד, רפואה מונעת,, הפסקת עישון ועוד. כמו כן, ניתן לשלב ייעוץ פרטני וליווי דיאטני לעובדים המעוניינים בכך.

אימוני כושר

צרו קשר לתיאום פגישה או לקבלת מידע נוסף אודות חוגי ספורט בחברות וכל פעילות לקידום אורח חיים בריא. נשמח לתת מענה אישי ומקיף.

השאירו פרטים ובחרו פעילות