שאלות נפוצות – אטרקציות לאירועים

שאלות נפוצות בנושא אטרקציות לאירועים

בתקופה של סיום גל תחלואה ראשון ובשל החשש מגל שני אנו בפרואקטיב מקפידים לעבוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולקיים פעילויות על פי שיטת הקפסולות ותוך שמירה על ריחוק חברתי. בשל כך רוב הפעילויות ואירועי הבריאות מתבצעים באמצעות מערכות תומכות כמו ZOOM או Microsoft Teams ואחרות. 

 

בודאי! אצלינו תמצאו אירועים עסקיים ואירועים פרטיים, כגון  – חתונות , אירוע חברה מותאמים לאופי הארגון ולדרישות ההנהלה, השקות של מוצרים חדשים או אירועים ייחודיים, אירועי הקונספט שלנו הם אירועים מנצחים שמתוכננים בקפידה ומותאמים לדרישות הלקוח.

 

לפרואקטיב יש רפרטואר אטרקציות עשיר, שניתן להתאים לכל אירוע על פי משתתפיו, אופיו והיקפו. בין האטרקציות המובילות: משחקי ספורט וחברה תחרותיים קבוצתיים ואישיים, אימוני כושר מתקדמים לרבות TRX, אימוני פילאטיס, אופני שייק (Spin-Sake), בר בריאות צבעוני ועשיר, סדנאות לאורח חיים בריא, סדנאות ODT המשלבות הפעלות ספורטיביות עם תרגול אתגרים ניהוליים וקבוצתיים, סדנאות הרזיה וייעוץ תזונתי, ייעוצי ספורט, ייעוץ ארגונומי, הרצאות מרתקות במגוון נושאי בריאות, עיסויים וטיפולים, ארוחות בריאות ועוד. כל האטרקציות ניתנות לשילוב באירועים בהפקת פרואקטיב או באירועים המופקים על ידי הארגון עצמו.

בערב או ביום גיבוש אנו מקפידים לשבור שגרה באמצעות הנאה וכיף בשילוב אלמנטים שיכניסו רוגע ובדרך זו מייצרים להם אנרגיות מחודשות.

הגיבוש שם את הדגש על הפן החברתי ומייצר אינטימיות גבוהה יותר בין העובדים  ובינם לבין השדרה הניהולית בארגון ומייצרים שיתוף פעולה ושגרת עבודה חיובית ומועילה יותר.

גם הרענון עבור העובדים מאוורר אותם מהשגרה המונוטונית ושוחקת שחוו במשך זמן רב.

רעיונות לדוגמא ביום גיבוש יכולים להיות משחקים תחרותיים, אטרקציות שהעובדים נהנים להתנסות בהם בפעם הראשונה כמו למשל אופני השייק שלנו, שלל פעילויות ספורטיביות בחלוקה לקבוצות, פעילויות שאינן תחרותיות להגברת שיתוף הפעולה בין העובדים ועוד…

ות ה- ZOOM.

משחקי ספורט וחברה תחרותיים קבוצתיים ואישיים, אימוני כושר מתקדמים לרבות TRX, אימוני פילאטיס,  אופני Spin-Sake, בר בריאות צבעוני ועשיר, סדנאות לאורח חיים בריא, סדנאות ODT המשלבות הפעלות ספורטיביות עם תרגול אתגרים ניהוליים וקבוצתיים, סדנאות הרזיה וייעוץ תזונתי, ייעוצי ספורט, ייעוץ ארגונומי, הרצאות מרתקות במגוון נושאי בריאות, עיסויים וטיפולים, ארוחות בריאות ועוד