ניקוי רעלים ריסטארט לגוף ולנשמה

ניקוי רעלים, ריסטארט לגוף ולנשמה

במהלך חיינו אנחנו חשופים לרעלים רבים כמו זיהום אוויר, איפור, תזונה לקויה, קפאין, אלכוהול, עישון, חומרים משמרים במזון ועוד. סדנת ניקוי רעלים תורמת לשיפור מראה העור, ירידה במשקל, הפחתת רמות שומנים בדם, תחושת חיוניות וקלילות והשבת האיזון לגוף.

נבין מהם הרעלים המצטברים בגוף כתוצאה מתזונה לקויה וחוסר מודעות במשך שנות קיומנו ונבין מדוע כדאי לנקות את רקמות הגוף ול"טהר" את מערכת העיכול. סדנאות בריאות מפתחות אצלנו את המודעות לחשיבותה של מערכת נקייה, המאפשרת  לגוף לחיות בחיוניות מוגברת ושלווה. סדנת ניקוי רעלים של פרואקטיב כוללת מס' מפגשים חוויתיים ומשמעותיים לניקוי הגוף בקבוצות קטנות ובאווירה רגועה, תוך מתן תשומת לב אישית לכל משתתף.

יום ספורט באלתא
ניקוי רעלים

סדנת ניקוי רעלים

במהלכה של סדנת ניקוי רעלים נקבל את ההזנה שלנו ממיצי ירקות, שייקים ירוקים המשלבים פירות, ומרכיבים אורגניים ואף נלמד כיצד להכין שילובים שונים וטעימים של מיצים ושייקים שאותם נכין לבד ונצרוך גם בחיי היום יום, כחלק מתזונה בריאה.

הכנה של שייק ירוק כוללת שילובים של ירקות ירוקים , פירות וסופר פוד כגון: קייל, נענע, עלי בייבי, תפוח, מנגו, בננה תמר, לימון ,שמן קוקוס, אצת ספירולינה ועוד…

חשיבותן של הרצאות לעובדים גדול מאוד והן מהוות בסיס חשוב לידע ולהקניית הרגלים חדשים לעובדי הארגון, בסיס זה מייצר עובדים מרוכזים יותר, בריאים יותר וכפועל יוצא מכך, גידול בתפוקות.

רוצים לדעת עוד על סדנת ניקוי רעלים – ריסטארט לגוף ולנשמה ? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

השאירו פרטים ובחרו פעילות