פעילויות לילדים בקייטנות ספורט

קייטנות ספורט עם מבחר פעילויות לילדים חברת פרואקטיב מפיקה קייטנות ספורט ומספקת תוכן ספורטיבי לקייטנות, עם מגוון פעילויות עשירות ומהנות.

הקייטנות וההפעלות מועברות על ידי צוות מקצועי ואיכותי, המצויד בידע ובניסיון רב בתחום. בתקופת הקורונה, הקייטנות הללו מספקות פתרון מיטבי להפעלת הילדים בפעילויות ספורטיביות, שחיוניות לבריאותם הפיזית והנפשית.
קייטנות ספורט נמנות בין סוגי הקייטנות האטרקטיביות והמהנות שילדים הכי אוהבים. אין ספק שהם יודעים מה טוב עבורם, שכן קייטנת ספורט מתוכננת היטב, שמציעה פעילויות חדשניות וכיפיות, ומועברת במקצועיות על ידי צוות מדריכים איכותי – זו דרך נפלאה להפוך כל יום חופש למשמעותי וחווייתי במיוחד. כזאת היא בדיוק קייטנת הספורט של פרואקטיב והתכנים הספורטיביים  שפרואקטיב משלבת בקיטנות השונות ברחבי הארץ. 

סדנת גיבוש

תכנים ספורטיביים בקייטנות– שילוב של מקצועיות והנאה

כבר מהרגע הראשון אפשר לקלוט את הערך המוסף הגלום בהפעלות שפרואקטיב מספקת לקייטנות . האיכויות הגבוהות עוברות כחוט השני בכל מאפייני הקייטנה, החל מהמדריכים המנוסים שמאחוריהם הרבה שנות עבודה עם ילדים במערכות שונות, ועד לחשיבה המדוקדקת על כל פרט במסגרת הפקת פעילות ספורט לילדים.

שילוב של תכנים ספורטיביים בקייטנות  מיועדים לכל הגילאים ומתמקדים בעיקר בגילאי בית ספר יסודי (כיתות א-ו). הפעילויות השונות מתאימות להפעלה בכל הזדמנות – חופשת הקיץ, חופשות חגים, ימי סגר וכיו"ב.

בתקופת הקורונה פרואקטיב מספקת תוכן ספורטיבי לקייטנות במסגרת מיוחדת של קפסולות, תוך עמידה בכל הנחיות משרד הבריאות והתו הסגול. כל זאת, על מנת להבטיח שכל הילדים המשתתפים בקייטנה יהיו גם מאושרים ומלאי מרץ וגם מוגנים ובטוחים.

אילו פעילויות ספורט אנו מעבירים לילדים בקייטנות?

הקייטנות מזמנות לילדים חגיגה של פעילויות ספורטיביות ואתגריות, תחרותיות, קבוצתיות, יחידניות, במגוון תחומים. במסגרת תכנים שאנו מספקים בקייטנות השונות, המשתתפים הצעירים נחשפים לפעילויות ספורט כמו אירובי לילדים, פילאטיס לילדים, זומבה לילדים, יוגה לילדים, לוחמה ברובי לייזר, ירי בחץ וקשת, דראמז אלייב ועוד. במסגרת תחנות ספורט לילדים הפרוסות בכל השטח, הם יכולים ליהנות משלל משחקים, חלקם ספורטיביים כמו כדורגל מטרות או קיקבוקסינג, חלקן משעשעות כמו כדורי בועה ותחרויות זחלים, חלקן מאתגרות כמו הישרדות ומעברי מכשולים, וחלקן רגועות כמו משחק דוקים רב משתתפים. כמובן שכמו בכל קייטנת ספורט, אנו מציבים שלל מתקנים מתנפחים ססגוניים ומזמינים, החל מקיר טיפוס ועד כדורגל אנושי. מגוון הפעילויות גדול ואנו מתאימים אותו לכל קייטנה ספציפית בהתאם לקהל הילדים המשתתף בה.

יום גיבוש

חשיבות הפעילות הספורטיבית בעידן הקורונה המאתגר

רבות נכתב ודובר על חשיבותה של הפעילות הספורטיבית בכל גיל, ובפרט בגיל הילדות. כיום, חשוב להרחיב את השיח גם לתרומה העצומה שיש לפעילות גופנית וספורטיבית בתקופת הקורונה. מעבר לפן הבריאותי ולפן הכלכלי שנזקיהם ברורים וידועים,  למגפת הקורונה יש השלכות שליליות רבות על אורח החיים שלנו ושל ילדינו. הנחיות הבטיחות השונות המוטלות על כולנו, ילדים ומבוגרים כאחד, מגבילות את התנועה שלנו ופוגעות בשגרה הספורטיבית של כל אחד ואחת. בעוד המבוגרים יכולים לאלתר פתרון חלופי כזה או אחר לשגרת הספורט שלהם, הילדים נותרים ללא פתרונות. כתוצאה מכך הם חשופים יותר מתמיד לתופעת היושבנות המסוכנת. בזמני סגר או בחופשות רגילות קל מאוד להתמכר לישיבה ממושכת מול מסכי המחשב, הטאבלט, הסמארטפון והטלוויזיה, הן לצרכי למידה מרחוק והן למשחקי פנאי.

עוד על הפעילות הספורטיבית...

כאמור, היושבנות טומנת בחובה סכנות בריאותיות רבות, פיזיות ונפשיות, שיכולות לבוא לידי ביטוי בגיל צעיר בבעיות כמו השמנת יתר, הפרעות שינה, הפרעות למידה, ובהמשך גם במחלות כמו סוכרת, מחלות לב וכלי דם ועוד.

מכאן ניתן להבין איזו חשיבות עצומה יש  לפעילות ספורטיבית יזומה בקרב ילדים, בעיקר בתקופת הקורונה. קייטנות הספורט של פרואקטיב מספקות מענה מיטבי לצורך החיוני הזה, כאשר הפעילויות המהנות והמאתגרות המתקיימות במסגרתן, מעודדות את הילדים לשמור על כושרם הגופני ועל בריאותם. מעבר לפן הפיזי, הפעילות מסייעת לשים בצד את החרדות והחששות שהביא עימו עידן הקורונה ולחזק ולהגביר תחושות הנאה, ריכוז, ביטחון ודימוי עצמי.   

באבל בול | BUBBLE BALL

איך כל זה עובד בשטח?

כל תחנה המופעלת בקייטנת ספורט שלנו או בכל קייטנה אחרת שבה אנו לוקחים חלק פעיל, כוללת בתוכה תחנות ספורט לילדים.

כל תחנה כזו מהווה קפסולה בפני עצמה.  גודל הקפסולה נקבע בהתאם להנחיות משרד הבריאות הרלוונטיות לאותה עת. כך לדוגמה, אם משרד הבריאות מגדיר בזמן מסוים כי כמות העולה על 20 נפשות נחשבת כהתקהלות, הקפסולה תכיל מקסימום 20 ילדים (או 19 + מפעיל).

צוות פרואקטיב מגיע בבוקר הקייטנה אל השטח הנתון (בית ספר, מתנ"ס או כל מתחם אחר), וממקם את הקפסולות, תחנות הספורט השונות, במרווחים סבירים ובהתאם לנתונים בשטח. לרוב הדבר נעשה לאחר שבוצע סיור מקדים למיפוי השטח. מספר הקפסולות  נקבע מראש בהתאם למספר הילדים בקייטנה או בבית הספר, ובהתאם למספר הילדים בכל כיתה.

הגעת הילדים לקפסולות מוסדרת מראש, ונעשית בדרך כלל על פי כיתות. כל 15 דקות לערך נשמעת שריקה, המהווה סימן עבור הילדים שעליהם לעבור לקפסולה הבאה. כך, במהלך יום שלם בקייטנה, הילדים עוברים מקפסולה לקפסולה ונהנים מכל הפעילויות.  

חברת פרואקטיב הינה מותג מוביל בתחום קייטנות ספורט, תחנות ספורט והפקת פעילויות ספורט לילדים. בסיומה של קייטנה כזו אפשר להתרשם מהתוצאות – ילדים שמחים, אנרגטיים, מגובשים ומלאים בחוויות.

נשמח להגיע אליכם ולהפיק עבורכם אירוע ספורט חווייתי ובלתי נשכח בכל קייטנה ובכל זמן.

 לקבלת מידע נוסף על פעילויות לילדים בקיטנות, התקשרו כעת או השאירו הודעה, ואנו נחזור אליכם.

השאירו פרטים ובחרו פעילות