איך להכין שייק פירות מושלם לקיץ?

העונה הקיצית חזרה אלינו ואנו מקבלים אותה עם חיבוק גדול וחם. זו העונה של השמש, החוף, הים והשייקים הכי טעימים, מרעננים ובריאים שיש וככה בדיוק אנחנו אוהבים את זה! במאמר הזה ניקח אתכם לסיור בין פירות טריים ורעננים לבין שלל התוספות שיהפכו אותם לשייק המושלם בקיץ הלוהט! מוכנים? שלפו את הבלנדר, הכינו את קוביות הקרח ובואו נצא לדרך!

מדוע מומלץ לשתות שייק פירות בקיץ?  

הסיבה הברורה מכולם לשתיית שייק פירות היא כמובן משום שצריכת פירות היא בריאה לגוף שלנו ואנו מקבלים מהפירות ויטמינים, נוגדי חמצון וחיזוק של המערכת החיסונית שלנו לצד ערכים תזונתיים נוספים שהם הכרחיים עבורנו. הוספת רכיבים שומניים אל שייק פירות כגון: טחינה, שקדים, זרעים שונים כמו צ'יה וחמנייה, אגוזים, חמאת בוטנים ועוד, גם ישדרגו את טעמו, גם יצרו לנו שייק בריא וגם יעניקו לגוף שלנו בדיוק את מה שהוא צריך. בנוסף שייק פירות בריא שכזה הוא גם משביע ופעמים רבות יכול לתת מענה מצוין למשהו קר וצונן בימי הקיץ החמים שבהם אנו נוטים לאכול פחות, אך עדיין מכניסים לגופינו נוזלים שיימנעו מאיתנו להתייבש. סיבה נוספת היא שניתן לגוון את השייק בשלל אפשרויות לצד העובדה שניתן לטחון הן פירות טריים והן פירות מיובשים לנוחיותכם ולטעמכם במהירות ובקלות ואפשר אפילו להכין שייק פירות קפואים בריא, שכן הדבר אינו דורש יכולות או הכנות מיוחדות. 

כך למשל, בעזרת אופני SPIN-SHAKE מבית פרואקטיב, תוכלו להכין שייק פירות בריא ומרענן שיכניס בכם BOOST של אנרגיה לכל היום! אופני ספין-שייק מבית פרוקאטיב נחשבים לאטרקציה ייחודית, כיפית ומהנה במיוחד, המשדרגת כל אירוע חברה בימי הקיץ החמים. אופני השייק שלנו ידידותיים לסביבה, מתאימים לכל גיל, ולמעשה מאפשרים לנו לשלב בין כושר, בריאות, תזונה נכונה, והמון המון FUN! האופניים מהווים עבורנו תזכורת לשמירה על בריאותינו – הן בצריכת פירות וירקות, והן בשמירה על פעילות גופנית באופן קבוע. לכן אין זה מפתיע שאופני SPIN SHAKE שלנו הפכו למוצר הדגל המוביל והמבוקש ביותר שלנו בכל אירוע חברה לעובדים, ימי גיבוש לצוות, הפעלות בבתי ספר, ועוד.

אילו פירות מומלצים בעונת הקיץ?

מדינתנו הקטנה בורכה בשפע רב של פירות בעונת הקיץ, תוכלו להכין שייק פירות נפלא מהפירות הבאים:

🫐 פירות יער – שייק פירות יער מומלץ במיוחד משום שהם מלאים בנוגדי חמצון, מלאים בסיביים תזונתיים, מסייעים בדלקות ובהורדת רמות הכולסטרול ואף יכולים לעזור בשיפור רמת הסוכר בדם.

🍉 אבטיח – הפרי האדום והמתוק הזה מסייע בהפחתת כולסטרול ובצקות, מסייע בניקוי רעלים, ניקוי הכליות ושמירה על הכבד, מזרז את תהליך חילוף החומרים ומסייע באיזון לחץ דם גבוה.

🍍 אננס – הפרי הטרופי הצהוב והמתוק תורם לעיכול טוב יותר, הוא אנטי דלקתי, מסייע בשמירה על הלב, מאזן את רמות הסוכר בדם, עשיר בוויטמין A,ו-C, מחזק את מערכת החיסון ומסייע באיזון כולסטרול.

🍈 מלון – מסייע לראייה טובה יותר, שומר על בריאות העור, מסייע בגסטריטיס ומצבי עצירות, שומר על הלב וכלי הדם ועשיר מאוד בנוגדי חמצון.

🍇 ענבים – האשכולות המתוקים הללו מסייעים בהאטת תהליכי ההזדקנות, עשירים בנוגדי חמצון, מצוינים לשיפור העיכול, נפלאים לניקוי רעלים, מרעננים את מראה העור ותורמים לשיפור הזיכרון.

🍌 בננות – פצצות האנרגיה הצהובות מסייעות בהגברת מרץ ואנרגיה, משפרות תפקודים קוגניטיביים, מסייעות באיזון לחץ דם, שומרות על בריאות הלב ומסייעות לשיפור העיכול.

🍓 תותים –  הפירות האדומים הללו טובים לחיזוק המערכת החיסונית שלנו, מסייעים לדלקות בגרון, משפרים פעולות מעיים, מפחיתים ליחה ועוזרים במצבים של אלרגיות שונות. בנוסף, הם מצוינים בתוך שייק פירות על בסיס חלב.

מתי מומלץ לשתות שייק פירות?

כדי לנצל באמת את יתרונותיהם הרבים של הפירות שאנו טוחנים לכדי שייק, חשוב לשתות אותם כמה שיותר מהר, ממש כפי שסוחטים מיץ תפוזים צריך לשתות אותו מיד, הדבר זהה עם השייק. למזלנו הרב לשתיית שייק אין זמן אחד מוגדר מה שהופך את שתייתו לכיפית יותר. נוכל לשתות שייק פירות על בסיס מים מיד כשאנו קמים בבוקר ולקבל בוסט של אנרגיה להמשך היום, העוסקים בספורט יכולים לשתות אותו לפני או אחרי האימון בהתאם למטרת האימון או לשם שגרה בריאה יותר, אם מתחשק לנו משהו קר ומרענן ביום קיץ חם ואפילו כמנה המחליפה ארוחה קלה נוכל לשתות שייק פירות על בסיס יוגורט. וכמובן מעל הכול כשאנחנו רוצים לחזק את המערכת החיסונית שלנו שתיית שייק בריא זו התשובה.

שלבו את השייקים גם באירועים שלכם 

טרנד השייקים הגיע והוא כאן להישאר, בר השייקים והפירות של חברת פרואקטיב ייתן מענה לכל בקשה שלכם. בין אם מדובר באירוע פרטי ובין אם מדובר באירוע חברה. שייקים הפכו לטרנד מבוקש ביותר המשתלב כפפה ליד גם כחלק מאירועי קונספט של חברות וארגונים במשק וגם באירועים פרטיים כמו חתונות, בר ובת מצווה ואפילו בריתות. שיק בריא הוא משקה שכולם נהנים ממנו, ולכן פרואקטיב מציגה בר שייקים צבעוני שירענן לכם את האירוע! בנוסף, בזכות אופני השייק שלנו, תוכלו להכין שייק פירות מנצח ברגע אחד! אופני SPIN-SHAKE של פרואקטיב הם שדרוג מגניב שמשתלב באופן מושלם אל בר השייקים שלנו, ומהווה פעילות ספורטיבית מדליקה במיוחד עבור כלל האורחים שלכם או עובדי החברה.

 

אופני SPIN SHAKE מבית פרואקטיב - להכין שייק פירות בריא