ארגונומיה בעבודה

אורח החיים המודרני מביא אותנו לשהות הרבה שעות בישיבה.

בעבודה רבים מאתנו יושבים שעות ארוכות אל מול המחשב וגם בבית אנו יושבים על המחשב ומול הטלוויזיה. מצב זה מביא עם הזמן להיחלשות השרירים המייצבים בבטן באגן ובגב התחתון וכן לעומסים על עמוד השדרה התחתון וכך אנו סובלים מכאבים בגב התחתון בחלקים נכבדים מהיום.

כיום ארגונומיה נתפסת כנתבך חשוב כחלק מקידום בריאות הארגון והנו גורם המשפיע על התרבות הארגונית ומוכח מחקרית כמשפר מחויבות ומעלה את תפוקת העובדים.

בהרצאה ננסה לענות על שאלות כגון:

  • מהי ארגונומיה?
  • מתי צריכות להידלק אצלנו נורות אדומות?
  • המלצות לשיפור עמדות קיימות?
  • מענה לשאלות כגון: איך לשבת נכון? יחסי גבוה הכסא לגובה השולחן? מיקום המסך – המרחק מהעניים והמקלדת? ועוד
הרצאה בארגונומיה
ייעוץ ארגונומי

למה ארגונומיה במשרד חיונית

מכוון שכיום אנו מודעים יותר מבעבר לבעיות החמורות הנוצרות בעקבות ישיבה ממושכת במקום העבודה וחוסר בפעילות גופנית, נדרש מכל אחד מאיתנו להעמיק את הידע בנושא ארגונומיה וללמוד כיצד להתנהל בצורה נכונה ולהפיק את המיטב, בכדי למנוע בעיות עתידיות הנובעות מהתנהלות יומיומית שאינה מותאמת לגופינו ועלולה לגרום לנו נזק מתמשך שישפיע עלינו להמשך חיינו.

 

ההבנה שכל אדם הוא שונה במבנה, נתונים פיזיים, הרגלים ועוד… , מביאה את הצורך בהסתכלות אישית על האדם בסביבת העבודה ואו חייו בכלל ומתוך כך לתת את ההמלצות ולבנות עבורו את הסביבה התומכת ביותר ואת הטיפול הטוב ביותר.

 

חשיבותן של הרצאות לעובדים גדול מאוד והן מהוות בסיס חשוב לידע ולהקניית הרגלים חדשים לעובדי הארגון, בסיס זה מייצר עובדים מרוכזים יותר, בריאים יותר וכפועל יוצא מכך, גידול בתפוקות.

לקבלת מידע נוסף על ארגונומיה צרו עמנו קשר ונשמח לענות על שאלותיכם על ארגונומיה.

השאירו פרטים ובחרו פעילות