בדיקות רפואיות לעובדים

קידום הבריאות הוא חלק מהתרבות הארגונית

 רוב החברות המובילות בעולם מקיימות תכניות קידום בריאות ורפואה מונעת כחלק בלתי נפרד מהתרבות הארגונית שלהן. תכניות אלה כוללות בדיקות רפואיות לעובדים ובדיקות סקר, אשר נועדו לשמור על בריאותם של כל עובד ועובדת לאורך זמן. ארגונים שונים אף מבצעים בדיקות מדדים לעובדים חדשים עם כניסתם לארגון.

חשוב להדגיש כי ביצוע בדיקת מדדים ובדיקות רפואיות לעובדים איננו פעולה נקודתית בלבד אלא מהלך המעוגן בקונספט תפיסתי רחב. על פי תפיסה זו, למעביד יש  אחריות על שלום עובדיו, ולמקום העבודה יש חשיבות מכרעת בתהליך של קידום בריאותם. זאת לנוכח העובדה שמקום העבודה ממלא תפקיד מרכזי וחשוב בחיי העובדים – הם נוכחים ופועלים בו רוב שעות היום, ולעיתים אף חשופים לגורמים מזיקים במסגרת עבודתם. קידום המודעות לבריאות והעשייה למענה תורמים הן לאדם העובד והן למעסיק, שיוכל ליהנות מעובדים בריאים, חיוניים, ערניים ומרוכזים, שיהיו יעילים יותר בעבודתם ויתרמו להצלחת הארגון וכל זאת בעזרת בדיקת מדדים בסיסית.

ייעוץ בבנק פועלים
בדיקות דם לעובדים

בפרואקטיב בדיקת מדדים ובדיקות רפואיות לעובדים הן אירוע

בפרואקטיב אנו מציעים חבילת בדיקת מדדים לעובדים, בדיקות רפואיות וייעוץ במסגרת רפואה מונעת לעובדים במקום העבודה באופן ממוקד או כחלק מ הפקת אירוע חברה. מבחינתנו, יום בדיקת מדדים ובדיקות רפואיות לעובדים הוא אירוע חברה לכל דבר – עוד סוג של חוויה מעצימה, המחברת את העובדים לארגון ומייצרת אצלם תחושת שייכות ומשמעות. בנוסף לבדיקות המתבצעות על ידי צוות רפואי ייעודי, אנו מנהלים שיחות ייעוץ של אחד על אחד, הכוללות טיפים לאורח חיים בריא והתכווננות לפעילות גופנית סדירה, בין אם קבוצתית ובין אם באימון כושר אישי– החל ממחר בבוקר. באמצעות בדיקת מדדים וייעוץ תזונה אישי אנו מייצרים בקרב כל עובד ועובדת מוטיבציה ורצון לשינוי. אנו מכוונים לשינוי שיביא להתנהלות יומיומית בריאה, מספקת וחיונית יותר עבורם, שתתבטא בכל היבטי החיים לרבות ביעילות עבודתם ובתפוקה שלהם. חשיבות בדיקת מדדים לעובדים וייעוץ תזונה אישי היא בעלת ערך רב עבור העובדים וכפועל יוצא תורמת להצלחת הארגון.

כך זה מתבצעות בדיקת מדדים אצלינו בפועל

לפני ביצוע הבדיקות אנו מתאמים ומתכננים את יום הבדיקות עם נציגי הארגון תוך התגמשות לצרכיהם ולאפשרויות הקיימות. הבדיקות הרפואיות לעובדים מתבצעות באופן מרוכז במשך מספר שעות באותו מתחם. זאת על מנת למנוע מהעובדים התרוצצות ובירוקרטיה הכרוכה בדרך כלל  בביצוע בדיקות. כל הרעיון הוא ליצור אווירה נעימה, מחבקת ומגבשת, שהופכת את יום הבדיקות לאירוע חיובי ורצוי.

אנשי הצוות האמונים על ביצוע הבדיקות הינם מקצועיים ומנוסים בתחומם, ונעזרים במכשור רפואי מתקדם. כל עובד ועובדת עוברים סדרת בדיקות מקיפה (פירוט בהמשך) שתוצאותיה יאפשרו להם לקבל תמונה ברורה ומהימנה בכל הקשור לבריאותם. עם סיום הבדיקה מקבל כל עובד מסמך המסכם את הממצאים, ובהתאם לכך ניתן לקבל גם ייעוץ אישי להשלמת התהליך. הניתוח המקצועי של תוצאות הבדיקות ומתן הייעוץ האישי מתבצעים באמצעות רופאים, אחיות ודיאטנים קליניים עתירי ניסיון ובעלי יכולות תקשורת גבוהות.

ייעוץ ארידיולוגי
ייעוץ אישי

מה כוללת חבילת בדיקת מדדים ובדיקות רפואיות – רפואה מונעת ?

חבילת בדיקת מדדים נבנתה בהתאם לפרמטרים המקובלים בתחום הרפואה המונעת והסקרים הרפואיים. חבילה זו כוללת:

  • בדיקה לאבחון שומות בעור – מבוצעת על ידי רופא
  • בדיקת ראייה – מבוצעת על ידי רופא
  • בדיקה לגילוי סרטן השד – מבוצעת על ידי רופא
  • בדיקת סוכר בדם – מבוצעת על ידי אחות מוסמכת
  • בדיקת רמות נוזלים
  • מדידת משקל וגובה
  • מדידת לחץ דם
  • מדידת אחוזי שומן בגוף ואחוזי שומן בטני
  • קביעת BMI
  • מדידת היקפים
  • גיל מטבולי

השאירו פרטים ובחרו פעילות

בסיום הבדיקה מקבל העובד דף תוצאות מעוצב שאותו יוכל לשמור למעקב עתידי.

לתיאום או לקבלת מידע נוסף על מדדים, בדיקות רפואיות לעובדים וייעוץ אישי במסגרת רפואה מונעת – צרו קשר ונשמח לתת מענה בהתאם לאפשרויות והצרכים של ארגונכם