מיינדפולנס- הרצאות וסדנאות פעילות

2014 הוכתרה על ידי מגזין טיים היוקרתי כשנת ״מהפכת המיינדפולנס״. חברות ענק גלובליות כמו Google, Facebook SAP, Intel ו-Unilever כבר הבינו את חשיבות הנושא והכניסו את תרגול המיינדפולנס כשגרת חיים בקרב העובדים, בדיוק כפי שארגונים רבים מעודדים את עובדיהם לבצע פעילות גופנית, ואף מקדישים לכך מקום וזמן .

מיינדפולנס נמצא יעיל ביותר מכ-3000 מחקרים מדעיים כשיטה להפחתת לחץ ומתח, שינוי דפוסים אוטומטים לא מועילים, העלאת אפקטיביות ומיקוד, חיזוק המערכת החיסונית והשפעה על תהליכים שונים במוח. סדנאות המיינדפולנס מאפשרות לעובדים, לפתח חוסן נפשי ולהתמודד עם העולם המודרני המאופיין בתחרותיות, עומס עצום וריבוי משימות,

החשש מכישלון ושעות העבודה הארוכות פוגעות ביכולת התפקודית וברווחה שלנו. כתוצאה מכך נפגעים דברים נוספים בחיינו, אם בשל קבלת החלטות לא נכונה, חוסר יצירתיות, ירידה בביצועים או בשל ימי מחלה מרובים.

למי מתאימה הסדנא ?Dana1

כמו שאימון גופני מתאים לכולנו, כך גם סדנאות ותרגול של מינדפולנס מתאים לכולנו !

רבים ברחבי העולם אימצו בהצלחה רבה את קורסי המיינדפולנס: מהפרלמנט הבריטי, צוותי רופאים, חיילי המארינס האמריקאי וחברת גוגל העולמית, שהוכחו מדעית כאפקטיביים לשיפור מיקוד וריכוז, מנהיגות, קבלת החלטות, ניהול זמן, יצירתיות, והכי חשוב – רמות א-ו-ש-ר. החידוש שבהן היא היכולת להשפיע על מיקוד, ריכוז ואפקטיביות של עובדים דרך אימון תודעתי ולהעלות את רמות האושר שלהם לאורך זמן, אף עם השפעה על מבנה המוח!

הסדנה מקנה למשתתפים כלים פרקטיים להתמודד עם הלחץ והעומס של עולמות העבודה ההישגיים, על ידי שילוב תרגילי מדיטצייה, יוגה, מתיחות מיוחדות, הליכה מודעת וכלים נוספים לאימון תודעתי.

הסדנאות אורכת בין שעה לשעה וחצי, בהתאם לדרישות הלקוח.

IMG_9361

 

Open chat
צרו איתי קשר:)