יום ספורט תחרותי

רוצים ליצור תרבות ארגונית המקדמת אורח חיים בריא בארגון שלכם? אתם בכיוון הנכון!

מחקרים רבים מוכיחים כי קיים קשר ישיר בין הדאגה של הארגון לקידום אורח חיים בריא לבין עלייה בתפוקה ובמוטיבציה של העובדים בו. כפועל יוצא מכך, ישנה גם עלייה בנאמנותם ובמחויבותם של העובדים לארגון, המתבטאת בין השאר בצמצום של ימי היעדרות מהעבודה.

עסק המקדם אורח חיים משופר בקרב עובדיו, ומעודד אותם להשתתף במגוון מחקרים רבים מוכיחים כי קיים קשר ישיר בין הדאגה של הארגון לקידום אורח חיים בריא לבין עלייה בתפוקה ובמוטיבציה של העובדים בו. כפועל יוצא מכך, ישנה גם עלייה בנאמנותם ובמחויבותם של העובדים לארגון, המתבטאת בין השאר בצמצום של ימי היעדרות מהעבודה. עסק המקדם אורח חיים משופר בקרב עובדיו, ומעודד אותם להשתתף במגוון פעילויות ספורט, זוכה לעובדים ומנהלים בריאים יותר, אפקטיביים יותר, שאחוז ההיעדרויות שלהם נמוך באופן יחסי.

קיימות דרכים שונות לעודד את העובדים והמנהלים בחברה להיות פעילים, חיוניים ובריאים יותר. ארגון יום ספורט תחרותי היא אחת הדרכים שהצלחתן הוכחה מחקרית כדרך היעילה ביותר לגיבוש צוות עובדים.

יום גיבוש בארגון
אופני SPIN SHAKE בבאר שבע

ארגון יום ספורט תחרותי – זה התחום שלנו

ארגון ימי ספורט בחברות הינו משימה למומחים בתחום. הפקת יום ספורט תחרותי בצורה מקצועית וממוקדת מטרות, צריכה להיעשות על ידי חברה המיומנת בכך. כל התארגנות אחרת שתיעשה ברמה פנים ארגונית, עלולה לגזול מראשי הארגון זמן יקר שיבוא על חשבון מילוי מטלותיהם היומיומיות החשובות.

פעילות הנתפרת במיוחד למידות הארגון

בחברת פרואקטיב אנו עוסקים בהפקת אירועי חברה וימי ספורט מגוונים, המתאימים למסר אותו מעוניין הארגון להעביר לעובדיו, ליכולות הספורטיביות של כל אחד ואחת מהם, למגבלותיהם, לנכונות שלהם להשתתף בפעילות ולתחושת החיבור הפנים ארגונית. הפעילות נתפרת במיוחד למידות הארגון, לצרכיו ולמטרותיו. בכל הזמנה של יום ספורט תחרותי, הצוות המקצועי של פרואקטיב נפגש עם הנהלת הארגון, מזהה את הצרכים הארגוניים, ומתאים תכנית פעילות שנותנת מענה מדויק לצורך. בסיום כל פעילות אנו מגישים לארגון הצעה להטמעת תהליך ארוך טווח לאורח חיים בריא.

פעילויות פרואקטיב במסגרת יום ספורט תחרותי

יום ספורט תחרותי של פרואקטיב כולל מגוון פעילויות רחב, אותו כאמור ניתן להתאים ולשלב בהתאם לאופי הארגון:

  • ארוחת בוקר בריאה ומאוזנת – ארוחה צבעונית ושופעת בריאות, שנבנית לפי תכנון תזונאי מוקפד. הארוחה מורכבת מחומרי גלם טריים ואיכותיים, לרבות פירות וירקות העונה.
  • בר שייקים בריאים וטעימים – בר משקאות קרים, צבעוניים ומרעננים, אותם אנו מכינים מפירות וירקות על בסיס נוזלי (חלב, מים, לימונדה, תפוזים וכו') ובשילוב תוספות מפנקות ובריאות. הבר המעוצב להפליא בשלל פירות וירקות הפרושים לעיני המשתתפים, מהווה אטרקציה של ממש ומשדרג כל אירוע.
  • הפעלות ותחרויות אקטיביות -משחקים ופעילויות חברה, גיבוש, ספורט, כולל הגרלות והפתעות שונות לחימום האווירה.
  • טעימות מענפי ספורט וכושר שונים – TRX, פילאטיס, קיק-בוקסינג, אימוני HIIT, יוגה, עיצוב וחיטוב הגוף, טאי-צ'י, צ'י-קונג, זומבה, אירובי, קבוצות ריצה ועוד.
  • פעילויות הרפיה ושחרור לחצים – מתיחות ותרגולי הרפיה להפגת מתחים ולחצים פיזיים ונפשיים.
  • עיסויים וטיפולים מפנקים על ידי מיטב המעסים המקצועיים.
  • סדנאות והרצאות בתחומי התזונה, הספורט והארגונומיה.
  • בניית תכנית פעילות פרטנית לכל עובד ועובדת בהתאם לצרכיהם ויכולותיהם. 
  • ייעוץ תזונה פרטני מקוצר, הניתן על ידי תזונאיות ויועצים מומחים בתחום.
יום ספורט לשרות בתי הסוהר
פעילויות גיבוש

איפה עושים את כל זה?

הצוות המקצועי של פרואקטיב מנוסה בתחום ארגון ימי ספורט בכל גודל חלל, בתוך מקום העבודה או בטבע. לפיכך, אין צורך לטרוח ולחפש מיקום מיוחד עבור הפעילות. אנו מנצלים את המשאבים הקיימים בכל ארגון, ולמשך מספר שעות הופכים את חדר האוכל, חדרי הישיבות והחללים הציבורים למתחם אקטיבי ומהנה.

השאירו פרטים ובחרו פעילות

למידע נוסף על יום ספורט במקום העבודה השאירו פרטים ואנו נשמח לחזור אליכם בהקדם.