אימון כושר ON LINE

אנו ב PROACTIVE  עוזרים לכם לשמור על כושר מבלי לצאת מהבית !

המאמנים שלנו בונים עבורכם תכנית אימון מותאמת לסדר היום שלכם וליעדים שהצבתם לעצמכם במחיר הנמוך ביותר ובלי לצאת מהבית.

אנו ב PROACTIVE  מבינים שחסרות אופציות זולות לשמירה על כושר ואורח חיים בריא בזמן שמחיר המינויים בחדרי הכושר גבוה, ורבים מהמנויים לא מנצלים אותם. הפתרון שלנו מקצועי, נגיש ונוח ומקדם אותנו לחזון של יצירת חברה אקטיבית ובריאה במחיר שווה לכל נפש, אנו פועלים יום יום שעה שעה להגשמת חזון זה.

אנו מזמינים אותך לשפר את איכות חייך, להיכנס כושר, לחטב את גופך ולפתח הרגלים בריאים, כל זאת בהתאמה אישית ובליווי צמוד מהמחשב הביתי.

צוות המדריכים המקצועיים שלנו מנוסה באימון אישי לכל הגילאים – צעירים ומבוגרים, ברמות כושר שונות ותחומי עניין מגוונים. לאחר שנבחן יחד את הנתונים האישיים שלך, רמת הכושר הגופני והמטרות שלך באימון, נרכיב תכנית אימונים מקצועית המותאמת לך אישית בהתחשב ביכולות, ברצונות, בשאיפות ובמגבלות שלך.

למי מתאים האימון ?

  • אימהות לאחר לידה או אימהות לילדים קטנים שהיציאה מהבית לאימונים בשעה קבועה היא מבצע מורכב ויתאים להן לבצע אימון ביתי קצר בזמן הנוח להן .
  • אנשים עסוקים עם לוח זמנים צפוף שמחפשים אימון בשעות גמישות על פי הנוחות שלהם.
  • אנשים שחדר הכושר נראה להם מאיים ומביך ויעדיפו להתאמן במרחב פרטי שלהם עד שירגישו מספיק נוח להצטרף לחדר הכושר.
  • כל אדם שמחפש לשמור על כושרו ובריאותו ולא מוצא בחדרי הכושר את התשובה המתאימה לכך.

המאמנים שלנו מנוסים באימוני כושר אישיים והם סבלנים ומספקים שירות נעים ואדיב כמו גם מקצועי ומחויב לתוצאות. למאמנים ב – PROACTIVE חשוב שתיהנה מהדרך כמו גם מהתוצאות, והם שמים להם למטרה לייצור עבורכם תכנית אימון מאתגרת ומגוונת שתסייע לכם לאמץ אורח חיים בריא, מהנה ומספק יותר.

אנו מזמינים אותך למלא את הפרטים בטופס המצורף, ולהתחיל להיכנס לכושר עם מאמן כושר אישי ON LINE.