הפעלות לבתי ספר – יום ספורט בית ספרי

למען הילדים - הפעלות לבתי ספר ברוח הבריאות והספורט

שיעורי החינוך הגופני המתקיימים בבתי הספר הינם חיוניים ביותר. עם זאת הם לא מעניקים מענה מספק דיו לתלמידים, השוהים שעות רבות בישיבה על הכיסא בכיתה, וממשיכים לשבת ולבהות מול מסך המחשב או הסמארטפון בשעות הפנאי בבית. ילדים בגילאי בית ספר חייבים לקבל מנה נוספת של פעילות גופנית מאורגנת. כדי לשמור על בריאותם בהווה ולסגל הרגלי חיים נכונים לעתיד. לפיכך, חשוב מאוד לקרב אותם לנושא, להטמיע בהם את תרבות הספורט, לפתח את הכושר הגופני שלהם, ולחשוף אותם לענפי ספורט נוספים שבהם יוכלו למצוא עניין בשעות הפנאי. חשוב ליצור אצלם מודעות לתרומת הספורט לבריאותם הפיסית ולשיפור הדימוי העצמי שלהם, ולעודד אותם לסגל אורח חיים בריא. בפרואקטיב זו המומחיות שלנו – הפקת יום ספורט תחרותי בבית הספר, שבו כל פעילות תזמן לילדים חוויה מהנה, מספקת ובלתי נשכחת, ותשאיר טעם של עוד….

מתנפח אתגרון

יום ספורט בית ספרי כמו שרק אנחנו יודעים לארגן

מזה שנים אנו מארגנים ומפיקים ימי בריאות וספורט חווייתיים לתלמידים בבתי ספר רבים ברחבי הארץ. כאשר אנו מתכננים יום ספורט בית ספרי, אנו לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים: גילאי הילדים, יכולותיהם הגופניות, אופי בית הספר, השטח העומד לרשותנו, בקשות מיוחדות ועוד. בהתאם לכך, אנו בוחרים את תחנות הפעילות השונות בקפידה, בתיאום מלא עם הנהלת בית הספר ובשילוב הצוות החינוכי במקום. כך אנו מצליחים להפוך כל בית ספר למגרש משחקים אקטיבי, תוסס, מלא בהפתעות ובמתקנים מגניבים, שיגרמו לילדים להיות פעילים ואנרגטיים ללא הפסקה.

הפעלות לבתי ספר - מה כוללות פעילויות הספורט שלנו?

ימי הבריאות והספורט שלנו הם אירוע ססגוני ואנרגטי, הפנינג אדיר שאין בו רגע דל. במהלך יום הספורט אנו מפעילים את התחנות השונות הפזורות ברחבי בית הספר ומציעות שלל פעילויות אטרקטיביות. כמו כן, אנו משלבים ביום זה גם הרצאות והדרכות הכוללות טיפים ועצות להקניית הרגלים בריאים לילדים – הן לצוות החינוכי והן לילדים עצמם.

כדורגל לילדים
קרטינג לילדים

אם כבר עושים יום ספורט תחרותי בבית הספר, חשוב לבחור את הצוות הנכון !

המדריכים בפרואקטיב הינם מאמני כושר מוסמכים ומקצועיים, הפועלים בהתאם להנחיות משרד החינוך והספורט. כשמדובר בפעילות גופנית בכלל, ובפרט על הפעלות לבתי ספר שיש להתאים לגילאים שונים – חשוב מאוד שהמושכות יינתנו בידי אנשים מקצועיים ומיומנים. מעבר למקצועיות בתחום הספורט והבריאות, מדריכי פרואקטיב מנוסים בעבודה עם ילדים בכל גיל, מעורים בתחומי העניין שלהם, ויודעים כיצד למשוך אותם ולעודדם לקחת חלק בפעילויות השונות.

אצלנו כולם משתתפים – אין שחקני ספסל

בימי הספורט שלנו בפרואקטיב מושקעת חשיבה רבה מראש ביצירת מגוון עשיר של הפעלות לבתי ספר ברוח ספורטיבית שיתאימו לכל ילדה וילד וייצרו הנאה וכיף. הפעילויות מתאימות גם לאלה שלא קיבלו 10 בתעודה בחינוך גופני, וגם לאלה שאינם שייכים לנבחרת הכדורסל של בית הספר. אנו פועלים מתוך אמונה שכל אחד ואחת יכולים ליהנות מפעילות ספורטיבית כלשהי, שתפתח צוהר להתנהלות בריאה. לפיכך, אנו מציגים מגוון עשיר של פעילויות מכל ענפי הספורט. כשאנחנו בשטח, אנו מוודאים שכל אחד ימצא את הפעילות המתאימה לו וישתתף בה.

באבל בול | BUBBLE BALL

נשמח להגיע אליכם ולהפיק עבורכם אירוע ספורט ובריאות חווייתי ובלתי נשכח.
לקבלת מידע נוסף על יום ספורט בבית הספר לילדים או הפקת אירועי חברה נוספים, התקשרו כעת או השאירו הודעה, ואנו נחזור אליכם.

השאירו פרטים ובחרו פעילות