ייעוץ תזונה

בחברת פרואקטיב אנו מספקים לארגונים ייעוצי תזונה ומבצעים בדיקות מדדים במקום העבודה. ניתן לשלב את ייעוץ התזונה במסגרת אירועי חברה שונים. לייעוץ התזונתי יש חשיבות רבה לעובד ולארגון שכן קיים קשר ישיר בין תזונה, בריאות ותפוקת עבודה. אנחנו כאן כדי לספק לארגון את הכלים לקיום קשר שכזה.

ייעוץ על תזונה, בריאות ועבודה – מעגל של השפעה הדדית

רובינו אנשים עובדים ששוהים רוב שעות היום במקום העבודה – המשרד, המפעל, החנות, השטח ועוד. מטבע הדברים, התזונה שלנו מושפעת מהתנהלותנו במהלך יום העבודה. פעמים רבות, השילוב של שעות עבודה ארוכות יחד עם לחץ ומתחים שאנו חווים, גורם לנו לסגל הרגלי תזונה לקויים. ישנם אלה המנשנשים חטיף כלשהו כי אין להם מספיק זמן לאכול ארוחה מלאה ומאוזנת. אחרים עלולים "לשכוח" שלא אכלו ולהיזכר בכך רק כשהם מגיעים הביתה בערב רעבים ומותשים. גם במקומות עבודה בהם קיימים חדרי אוכל, לא תמיד יהיה בנמצא תפריט בריא, עשיר ומאוזן. כתוצאה מכך, בריאותם של עובדים רבים נפגעת, שכן תזונה בלתי מאוזנת עלולה לגרום להשפעות שליליות על הבריאות הפיזית והנפשית, ולהביא להתפתחות של מחלות שונות כמו: השמנת יתר, סוכרת, מחלות לב, לחץ דם גבוה, דיכאון ועוד. כמו כן, תזונה לקויה פוגעת בתפוקת העובד כתוצאה מחוסר ריכוז, עייפות,  חוסר מוטיבציה… וכך מעגל הקסמים של תזונה-בריאות-עבודה מסתובב בדיוק בכיוון ההפוך מהרצוי. זה השלב שבו יש לקחת אחריות ולתפוס כיוון נכון.

ייעוצי תזונה בסודהסטרים
ייעוצי תזונה

החשיבות הרבה של בדיקות מדדים וייעוצי תזונה בארגונים

ארגונים רבים סובלים מאובדן של אנרגיית עבודה ואנרגיה אנושית בשל אורח חיים בלתי תקין של העובדים, כאשר להרגלי התזונה יש משקל גדול בכך. בחלק גדול מהמקרים, העובד עצמו אינו מסוגל לעשות את השינוי מיוזמתו, להיבדק ו/או לגשת לייעוץ תזונה אישי, מה שמשאיר את האחריות על כתפי הארגון עצמו. ארגונים רבים כבר הרימו את הכפפה, כאשר ההנהלות נוקטות בצעדים משמעותיים כדי לדאוג לבריאות העובדים. במסגרת מדיניות זו, חשוב מאוד לקיים בדיקות מדדים לעובדים באופן תקופתי, ובהתאם לתוצאות – לספק להם ייעוצי תזונה מקצועיים. חשוב כמובן שהבדיקות והייעוצים יבוצעו על ידי אנשי מקצוע מומחים ומיומנים בתחומם, ואשר ניחנים בגישה נעימה ושירותית כלפי העובדים.

ייעוצי תזונה של פרואקטיב

בחברת PROACTIVE אנו מציעים שירותי ייעוץ תזונה אישי ובדיקת מדדים במקום העבודה. מטרתנו היא לסייע לכל ארגון הדואג לבריאות עובדיו – בשמירה על הבריאות, בהפחתת הסיכון למחלות כרוניות ובהגברת המוטיבציה, שביעות הרצון והתפוקה בעבודה. כל זאת על ידי קבלת החלטות תזונה נבונות, אותן ניתן ליישם בצורה המיטבית, ולהפנימן כחלק טבעי משגרת היום.

הבדיקות שאנו מבצעים נערכות על ידי צוות דיאטנים מוסמכים ומנוסים. זאת בשונה מבדיקות רפואיות לעובדים שאנו עורכים בארגונים, ואשר מתבצעות על ידי רופאים מוסמכים ואחיות.

התוכנית המוצעת על ידינו כוללת סבב בדיקות ייעודיות, בעזרתן ניתן לבנות פרופיל בריאות אישי לכל עובד. אנו בודקים מדדים שונים כגון: משקל, אחוזי שומן, לחץ דם, שריפת קלוריות במנוחה, מסת שריר, היקפים, שומן בטני, גיל מטבולי ועוד.

בהמשך לתוצאות הבדיקות, נערכת לכל עובד שיחה קצרה עם הדיאטן/ית, במהלכה ניתן ייעוץ תזונה אישי עם טיפים שונים ליישום.

משך המדידות והייעוץ כ-15 דקות לכל עובד על פי רישום מראש.

הטיפים ותוצאות המדדים הנבדקים במסגרת ייעוץ התזונה האישי, יימסרו לכל עובד על גבי כרטיס מעוצב בסיום הפגישה.

ייעוץ תזונה
ייעוץ אישי

ייעוצי תזונה כחלק מאירוע חברה

בחברת פרואקטיב המומחיות שלנו היא הפקת אירועי חברה עם אוריינטציה לבריאות, ספורט, תזונה ואורח חיים בריא. בהתאם לכך, אנו משלבים את בדיקות המדדים וייעוצי התזונה במסגרת אירועי חברה שונים.

כך אנו משייכים את ההתייחסות לתזונה ולסיגול הרגלי חיים טובים לחלק מהמכלול של בילוי והנאה, חוויות משותפות, גיבוש ולייף סטייל של העובדים.

השאירו פרטים ובחרו פעילות

לתיאום או לקבלת מידע נוסף על ייעוצי תזונה אישיים ובדיקות מדדים לעובדים – צרו קשר ונשמח לספק מענה הולם על פי אפשרויות הארגון וצרכי המנהלים והעובדים.