יום גיבוש לעובדים במתחם נינג'ה גן יבנה

חברות רבות היום נוהגות לגוון את שגרת העבודה עם יום כיף לעובדים כחלק מראייה כוללת של הצורך באוורור לצד פעילויות גיבוש לצוות. בארגונים ובחברות שבהם העובדים מרגישים חלק מצוות, מכירים את עמיתיהם ומגובשים, התפוקה טובה יותר, העובדים מחויבים יותר וההנאה ממקום העבודה גדלה. הצורך לדאוג לרווחת העובדים הפך לחלק בלתי נפרד מהפעילות של חברות גדולות וגם של עסקים קטנים בכל תחום. כיום, ארגונים משקיעים לא רק בימי חופשה ומתנות בחגים, אלא גם בעובדים – שהם המשאב החשוב ביותר עבור כל מנהל. חברות רבות ומנהלי כוח אדם בארגונים מבינים את היתרון של הפיכת העובד לחלק בלתי נפרד ולמחויב לתפקיד ולחברה. שינויים ארגוניים, הכנסת מערכות חדשות והתנועה הרבה בין תפקידים מצריכה היכרות טובה יותר שלא תמיד ניתן להשיגה במסגרת שעות העבודה הסטנדרטיות במשרד. את החיבור בין העובדים ניתן להשיג באמצעות יום גיבוש לעובדים, סדנאות OUTDOOR, טיולים, ימי גיבוש וכיף, אירועי חברה, ימי עיון, הרצאות או הופעות.  

יום גיבוש לעובדים – הדרך לארגון מצליח

פעילויות גיבוש לעובדים מאפשרות להכיר את החברים לעבודה בצורה טובה יותר ובאופן אישי, ולעובדים יש אפשרות להראות צדדים נוספים שלהם. האוורור, היציאה מהשגרה ושינוי האווירה יוצרים חברות שלא תמיד מתאפשרת במדרג התפקידים ובהיררכיה בארגונים. עובדים שאינם בולטים בשגרת העבודה יכולים להראות צדדים שונים ויכולות ספורטיביות, יצירתיות ומנהיגות כשנמצאים באווירה שונה עם אתגרים אחרים. כשמחפשים יום גיבוש לעובדים שיהיה מהנה, מיוחד, שייזכר ויתאים לכולם, כדאי לשלב את היציאה מהשגרה יחד עם פעילויות גיבוש לצוות, אתגרים מגוונים ועבודת צוות שתיצור חיבור. אם אתם מחפשים קונספט שונה ומעניין, עם אתגר גופני ומנטלי – מסלול נינג'ה גן יבנה הוא מקום ייחודי עם פעילויות לעובדים במגוון תחומים, ולא צריך ניסיון קודם. 

פעילויות גיבוש לצוות – תרומה משמעותית לחברה

מסלול נינג'ה הפך בשנים האחרונות לדרך מיוחדת כשמחפשים יום גיבוש לצוות קטן או יום ספורט לעובדים. מתחם נינג'ה כולל מסלול נינג'ה ברמות שונות המאפשרות לכל אחד למצוא את מקומו על פי יכולותיו. תוכניות הטלוויזיה בשנים האחרונות שבהן נראים מתחרים צעירים במסגרת מתחם נינג'ה למבוגרים, הביאו לפריחה בתחום ולהבנת התרומה שלו לפיתוח האישי והקבוצתי. במסגרת יום גיבוש חווייתי ניתן ליהנות משלל פעילויות – משחקי חץ וקשת, כדור בועה מתנפח ומגוון פעילויות גיבוש לצוות בהן כולם יכולים להשתתף. הפעילויות האתגריות מותאמות לנשים ולגברים ומרכזות את כל האקשן במקום אחד הכולל מגוון אטרקציות. גם ביום חם ושמשי המקום מאפשר משחקים תחרותיים לעובדים עם פעילות במתחם מקורה יחד עם מדשאות חיצוניות ושלל משחקי גיבוש עובדים

רעיונות ליום כיף חווייתי עם צוות מקצועי

כשמחפשים רעיונות ליום גיבוש עבור העובדים יש חשיבות רבה לפרטים הגדולים ולא פחות מכך חשוב לשים לב לפרטים הקטנים. נדרשת חשיבה על היכולת של העובדים להשתתף בפעילויות, התאמת התוכן לכלל המשתתפים, יש לוודא את הבטיחות של המקום ואת המקצועיות של אנשי הצוות המפעילים. כדי ליצור גיבוש צוות קטן או יום גיבוש לעובדים יש לדאוג שיהיו במקום גם פעילויות שיצריכו שיתוף פעולה לצד תחרותיות, עידוד וחוויה אישית. במתחם נינג'ה גן יבנה יש בדיוק את התמהיל הנכון – פעילויות מגוונות בהדרכת מדריכי נינג'ה מוסמכים, מנוסים ומקצועיים כמו גם מומחי נינג'ה המוכרים מעולם הנינג'ה ותוכניות הטלוויזיה הידועות מהפריים טיים.

פעילות שמשנה את כללי המשחק

כל מנהל המחפש רעיונות ליום כיף לעובדים יודע כי הפקת ימי גיבוש תורמת ללכידות הצוות, שיתוף פעולה, ובאופן כללי – לאווירה טובה, חיובית וחברית יותר. זו הסיבה שימי הגיבוש הפכו לנפוצים מאוד בחברות גדולות וקטנות בכל תחומי המשק. חברת פרואקטיב היא החברה המובילה בישראל בהפקת אירועי בריאות וספורט לעובדים בחברות וארגונים, עם שלל אפשרויות ופעילויות מותאמות אישית לכל לקוח. אנו מתאימים את הקונספט והפעילויות המהנות במתחם בגן יבנה או במשרד שלכם לכל צורך של גיבוש או העשרה. אחרי הנאה של פעילות נינג'ה, כשנשארתם עם טעם של עוד ואתם מעוניינים במפגשי גיבוש וקונספט מגוון – ניתן להזמין גם פעילות עם אופני ספין-שייק, סדנאות בריאות, עיסויים במשרד, הרצאות בעולמות ה-WELLNESS ועוד מגוון אטרקציות שירעננו את האווירה. המדריכים המקצועיים שלנו יבנו עבורכם את המארג המתאים לצרכים שלכם ולעובדים שלכם כדי שהפעילויות ייתנו לכם את האפקט הרצוי עם חוויה שלא תישכח.