פעילויות גיבוש לצוות עובדים

אחד המשאבים החשובים ביותר לכל עסק הוא צוות עובדים מיומן ומקצועי. צוות העובדים הוא זה אשר בא במגע יומיומי עם הלקוחות, הספקים או בעלי מקצוע אחרים. העובדים הם פניו של העסק וככל שהם יהיו מקצועיים ואיכותיים יותר, כך תעלה יוקרתו של בית העסק.
בנוסף לעובדה שעובדי החברה צריכים להיות מקצועיים, הם צריכים להיות מרוצים ממקום העבודה, ולעבוד יחד בשיתוף פעולה. צוותי המחלקות השונים צריכים לעבוד יחד בהרמוניה כדי שיוכלו להעניק שירות מצוין ללקוח. זהו מפתח הצלחתו של כל בית עסק.

פעילויות גיבוש לעובדים – איך יוצרים צוות מגובש במקום העבודה?

כדי לייצר עבודת צוות, שיתוף פעולה וקבוצת עובדים מגובשת, יש להשקיע ולהעמיק את הקשר האישי ביניהם. ככל שהעובדים מרגישים מחויבים זה לזה, הם יחושו קרבה, הזדהות, תחושה שניתן לסמוך האחד על השני, ובעיקר ערבות הדדית.
ישנן דרכים שונות ליצור שיתוף פעולה בין עובדים, אך הדרך האפקטיבית והיעילה ביותר היא באמצעות פעילות גיבוש לצוות עובדים בצורה הומוריסטית, ספורטיבית ונינוחה. יום כיף לצוות עובדים אשר יכלול משחקי שיתוף פעולה בתחומים שונים יכול להביא למטרה שאותה רוצים להשיג – צוות מגובש!
כדי לשמור על לכידות הצוות, ניתן לארגן ימי גיבוש תקופתיים כך ששיתוף הפעולה יישמר ועובדים חדשים שיגיעו ישתלבו היטב בקבוצה הקיימת.

פעילות גיבוש לצוות עובדים – 5 רעיונות ליום גיבוש מנצח!

אין דרך אחת בלבד לגבש צוות עובדים, ודרכים שיתאימו לקבוצת עובדים אחת, לא בהכרח יתאימו לקבוצה אחרת, לפיכך חשוב להיות קשובים לצוות ולבדוק מה עשוי להתאים לו.

  • צוות עובדים פעיל ואינטנסיבי יוכל ליהנות מאוד מיום של משחקי גיבוש ספורטיביים מחוץ למשרד. ניתן לארגן יום ספורט עמוס משחקי קבוצות באחד הפארקים הקרובים, ולשלב בו ארוחת בוקר בריאה ואולי אף עיסויים במשרד לסיום.
  • פעילות מגבשת נוספת היא סדנה לשחרור לחצים. כמה שעות שבהן מתמקדים בשיטות הרפיה ותרפיה, יוגה, תנועה ואפילו שיחות בינאישיות, שבהן אפשר לשנות אווירה ולשוחח על נושאים שונים ומגוונים.
  • חדר בריחה אף הוא פעילות מגבשת והוא מתאים במיוחד לצוות מצומצם, אם כי ישנם חדרים המתאימים לקבוצות גדולות.
  • דרך נוספת לצאת מהשגרה תוך כדי פעילות גיבוש לצוות היא יום עיון וסדנאות בתחומים שונים כגון תזונה נכונה, מיינדפולנס, ארגונומיה במשרד ועוד. ניתן לשלב בימי עיון גם אופני שייק שהם להיט פופולרי ומבוקש, בר שייקים ומיצים, ארוחת צוהריים בריאה וכדומה.
  • משחקים אינטראקטיביים נחשבים כאינדיווידואליים ואישיים, כאלה שלא ניתן לשחק אותם בקבוצה. לעתים ישנם מצבים במהלך ימי גיבוש צוות, בהם עובדים מסוימים אינם חשים בנוח בקבוצות גדולות, ולכן ישנה חשיבות רבה ליצור גם עבורם אפשרויות אשר יעניקו להם תחושה שגם אם אינם חלק מקבוצת הכדורגל, למשל – יש להם ולהעדפותיהם מקום בצוות.

יום גיבוש לצוות עובדים – למי פונים ומאיפה מתחילים?

חברת פרואקטיב מתמחה בהפקת פעילות גיבוש לצוות ברוח הבריאות והספורט. באמתחתה שנים רבות של ניסיון בתחום, דבר שמאפשר לאנשי החברה להתאים את הפעילות לסוג הארגון ולעובדיו. באתר החברה ניתן למצוא פירוט של מגוון פעילויות גיבוש לעובדים, רובן בתחום הספורט, WELLNESS, בריאות ותזונה.
אנשי הצוות המקצועיים יוכלו להתאים לכם את החבילה המושלמת עבור עובדי הארגון שלכם ולארגן עבורכם יום גיבוש לצוות העובדים תוך שמירה על תקציב, התחשבות בצרכים השונים וכן התאמה לאופי המיוחד של צוות העובדים שלכם.
כל יציאה מן השגרה אשר מיועדת לרווחת העובדים שומרת על יציבותו של הארגון. עובדים מרוצים יעבדו טוב יותר, ישמרו על נאמנות לארגון שבו הם מועסקים, ירגישו מוערכים ועבודת הצוות ביניהם תהיה הדובדבן שבקצפת.