פעילות גיבוש לצוות

פרואקטיב מציעה לכל ארגון וחברה פעילויות גיבוש לעובדים מבוססות אורח חיים בריא. החל מסדנאות ODT דרך אימונים לגוף ולמחשבה, ועד הפעלות ספורטיביות דינמיות, אנחנו כאן כדי להעצים ולגבש צוותי מנהלים ועובדים – לרווחתם ולרווחת הארגון כולו.

פעילות גיבוש לצוות עובדים – למה זה חשוב?

 ארגון פעילויות גיבוש לעובדים זו מטלה חשובה בכל ארגון מכל תחום ובכל היקף, בין אם מדובר בעסק קטן ובין אם בחברת ענק. שגרת היום במקומות עבודה שונים רצופה מטלות, לחצים, עמידה באתגרים ניהוליים ובינאישיים, התמודדויות עם משימות מגוונות ולעיתים גם קשיים ועימותים. לנוכח העובדה שרובנו נמצאים במרבית שעות היום במקום העבודה, חשוב מאוד לפעול באווירה נעימה, אמפתית ומעוררת רצון טוב.

ארגונים רבים מבינים את היתרון העצום הגלום בפעילות גיבוש לצוות עובדים, הן מתוך דאגה לרווחת העובדים והן במקרים בהם יש צורך לרתום צוות הנהלה מגובש לפני או אחרי שינוי ארגוני. את הגיבוש והחיבור ניתן להשיג באמצעות פעילות גיבוש לצוות מובנית ומקצועית – פעילויות כמו סדנאות OUTDOOR, ימי גיבוש וכיף, ימי עיון או אירועי חברה שונים, שמתוכננים ומופקים על ידי גוף מקצועי וייעודי.

יום ספורט בנק לאומי
ארועי חברה

פעילות גיבוש לצוות עובדים על ידי המומחים לדבר

בניית יום גיבוש מוצלח או עריכת פעילות גיבוש לצוות, שתהיה אפקטיבית עבור עובדי הארגון עלולה להיות מטלה מייגעת ומעיקה ביותר, אם מנסים לעשות אותה לבד. יתרה מזאת, על מנת להשיג את המטרות שהארגון מעוניין בהן – מן הראוי לתת את המשימה בידיים מקצועיות.

חברה מנוסה ומיומנת בתחום, שמצוידת בידע הנדרש ובכל הפתרונות הלוגיסטיים, תדע להתאים לכל ארגון פעילות גיבוש לצוות, שנתפרת במיוחד עבורו ומותאמת לצרכיו וליעדיו.

המומחיות של פרואקטיב – פעילויות גיבוש לצוות עובדים ברוח בריאה וספורטיבית

בפרואקטיב אנו פועלים לקידום אורח חיים בריא בקרב עובדי ארגונים שונים. המחקרים בתחום וגם המציאות בשטח יעידו על כך, שארגונים אשר דואגים להטמיע אצל המנהלים והעובדים שלהם ערכים ותהליכים המובילים לשינוי באורח החיים ובאיכות החיים, יוצאים נשכרים מכך.

הם זוכים בעובדים יעילים ומרוצים יותר, המשרתים את מטרות הארגון בצורה המיטבית. פעילותנו המקצועית באה לסייע ביצירת גיבוש צוות עובדים בצורה מהנה, בריאה ומרתקת, המובילה להשגת המטרות והיעדים של הארגון.

מנצחים את האי אפשר
חוגי ספורט

פעילות גיבוש לצוות עובדים באמצעות סדנאות OTD

סדנאות אלה פותחו ומתקיימות בשיתוף עם מומחי ייעוץ ארגוני וניהול מנהלים. הסדנאות  המגוונות מתקיימות לרוב בחיק הטבע ומשלבות פעילויות ספורט אקטיביות שונות, שבמסגרתן המשתתפים עוברים תהליך רגשי ובין אישי.  תהליך זה מאפשר להביא לידי ביטוי תכונות אופי רבות, כישורים ויכולות, שבמקרים רבים אינם באים לידי ביטוי בפועל בניהול ובעשייה היומיומיים במקום העבודה. פעילות גיבוש לצוות משלבת טכניקות עבודה מתחום הייעוץ הארגוני והאימון האישי והעסקי במטרה להגשים את יעדי הארגון.סדנאות ה- OUTDOOR שלנו מסייעות לפיתוח מיומנויות ניהול, פועלות ליצירת גיבוש צוות עובדים, מייצרות חיבור צוותי חזק מאוד, ומעצימות את המחויבות של העובדים והמנהלים לארגון ולערכיו. הן שמות דגש על אתגרים ניהוליים וקבוצתיים כמו גם על מיומנויות ניהול שונות: מנהיגות, יכולות ניהול, שיתוף פעולה בצוות, ניהול זמן, עבודה בלחץ, התמודדות עם מצבי אי ודאות, תקשורת בין אישית וקבוצתית, יצירתיות והנעת עובדים. מדובר בדרך מעניינת ומהנה להשגת העצמת עובדים בצוות וכן להעצמה אישית של הפרט בקבוצה.המשימות הניהוליות והתפעוליות מוטמעות בתוך פעילויות, שמעודדות אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, תזונה מאוזנת, רוגע נפשי, הימנעות מעישון ועוד. בין הסדנאות נמנות: סדנה לאורח חיים בריא, סדנת מדיטציה, סדנת טאי-צ'י, תחנות פעילות בדשא, סדנת מתיחות, גיבוש עם כדורים, אימון בג'ינס ועוד

בניית פעילות ממוקדת מטרה לגיבוש צוות עובדים

פעילות ה- OUTDOOR וכל פעילות גיבוש לצוות שאנו עורכים, נבנות בעצה אחת ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת הארגון. אנו נפגשים עם נציגי הארגון, מנתחים את היעדים והצרכים הספציפיים, ולומדים באיזה צוות מדובר.

לאחר קבלת תמונה מלאה ומקיפה ככל האפשר, אנו מתאימים ובונים פעילות גיבוש לצוות שתיתן את המענה הטוב ביותר לארגון. אפיון הפעילות מתבצע תוך התחשבות באופיים של המנהלים, בתכונותיהם, ביכולות הספורטיביות שלהם, בחוזקות וכן במגבלות אם קיימות כאלה

יום ספורט תל אביב
יום ספורט

אתם תבחרו את הדרך הנוחה עבורכם

את כל קשת הפעילויות והסדנאות שלנו ניתן לקיים בכל דרך שתבחרו ואשר מתאימה לכם: כאירוע חד פעמי שובר שגרה העומד בפני עצמו, כחלק מכנס הכולל פעילויות ומפגשים נוספים, כהשתלמות או יום עיון, או כיום כיף וגיבוש לעובדים. את סדנאות ה- OUTDOOR ניתן לשלב עם מערך אימונים אישיים למנהלים. כמו כן, ניתן לערוך את הפעילויות השונות כחלק מתהליך אסטרטגי ארוך טווח, במסגרתו ניתן לשלב יועצים ארגוניים, פסיכולוגים ומאמנים.

מומחים אלה ינתחו את תוצאות הפעילות, ויגישו את התובנות וההמלצות שלהם בדו”ח מפורט להנהלת הארגון. צוות פרואקטיב ילווה אתכם החל מהשלב הרעיוני תכנוני ועד להפקת המסקנות והלקחים.

השאירו פרטים ובחרו פעילות

למידע נוסף על פעילויות גיבוש לעובדים, לרבות סדנאות OUTDOOR וסדנאות ספורט ובריאות, צרו עימנו קשר ונצא יחד לדרך בריאה ומגבשת, שתפיק עבורכם את המיטב.