עיסויים במשרד | פרואקטיב

שגרת עבודה לחוצה דורשת שינוי ושחרור

שגרת העבודה במשרד, במפעל, בשטח, בכל סביבת עבודה, עלולה להפעיל לחץ ומתח פיסי ונפשי על העובדים. כתוצאה מכך, אנשים רבים נוטים לפתח סטרס שיכול לפגוע בבריאותם ולהשפיע על שביעות רצונם ותפקודם בעבודה ומחוצה לה. הדבר אמור הן לגבי עובדים המבצעים עבודות מורכבות הכרוכות במאמץ פיסי משמעותי, והן לגבי עובדים בחברות היי-טק ומשרדים שונים שיושבים שעות ארוכות מול המחשב מבלי לזוז. עובדי משרד רבים חווים במהלך עבודתם עומס באזורים שונים בגופם ובעיקר באזור  הגב, הצוואר, הכתפיים והשכמות. הישיבה הארוכה בשילוב עם מתחים שונים הנחווים על ידי העובד, מהווה מתכון לפציעות, לשחיקה מתמשכת ולנזקים בריאותיים לטווח הקצר והארוך. אלו באים לידי ביטוי במגוון תסמינים:  חוסר ריכוז, כאבי ראש, כאבי גב, כאבי שרירים, דלקות בשורש כף היד, עייפות כרונית ועוד.  שגרת עבודה שכזו מחייבת למצוא דרך לאיזון הסטרס וליצירת רוגע. אחת הדרכים שהולכת וצוברת תאוצה ופופולריות בשנים האחרונות היא עיסויים לעובדים.

עיסויים במשרד | עיסויים לאירועים
עיסויים במשרד | עיסויים לאירועים

עיסויים לעובדים – דרך ייחודית ומפנקת לשחרור לחצים

ללכת לעבודה ולקבל מסאז' זו כבר לא רק פנטזיה. עיסויים לעובדים במקום העבודה ואפילו בעמדות העבודה עצמן, נחשבים כיום לאחת הדרכים המוכחות והמוצלחות להפגת מתחים ולהקטנת שחיקתם של העובדים. חברות וארגונים רבים אימצו את הקונספט של עיסויים לעובדים והכניסו אותו כחלק מהתרבות הארגונית, התומכת בשמירה על בריאותם ורווחתם של העובדים. טיפולי עיסוי שונים תורמים משמעותית להרפיית השרירים המתוחים, משפרים את זרימת הדם ומרגיעים את הגוף והנפש. הוכח כי עיסויים לעובדים מסייעים בצורה נרחבת להורדת המתח הרב שנוצר בעבודה ובחיי היום-יום של העובד או העובדת, ומשפרים את תפקודם בכל הזירות. כאשר המעביד מספק עיסויים לעובדים, כל הצדדים יוצאים נשכרים. עבור העובדים זהו שדרוג משמעותי בתנאי העבודה, מנה הגונה של בריאות והנאה שמתלווה אליה אמירה של דאגה ואכפתיות מהבוסים. מצד המעביד זוהי דרך מצוינת לתגמל את עובדיו, לפנק אותם, לשמור על בריאותם, ולקבל בתמורה עובדים מרוצים, יעילים ובעלי תפוקה גבוהה יותר. לצד העיסויים, אנו ממליצים לשלב גם ייעוץ ארגונומי מקצועי שיעזור לכם להתאים את סביבת העבודה ליציבה נכונה, ובכך יסייע במניעת בעיות אורתופדיות ושחיקה מתמשכת.

פרואקטיב תעסה לכם את היום

כחברה מובילה בהפקת אירועי ספורט ובריאות לעובדים, הפועלת לקידום איכות חיים ואורח חיים בריא – עיסויים לעובדים הם חלק חיוני במערך השירותים שלנו. בהתאם לכך, אנו מציעים קשת רחבה של עיסויים לעובדים – החל מטיפולים קצרים של כ-10 דקות, שיכולים להתמקד בחלקי גוף מסוימים כגון ראש, צוואר, גב, ידיים או רגליים, ועד לטיפולים הנמשכים שעה שלמה. עיסויים לעובדים יכולים להתקיים בהתאם לדרישות הארגון – או במהלך יום העבודה בעמדות העבודה או במתחם שהוקצה לכך, או כחלק מהפקת אירועי חברה – יום כיף, שבוע בריאות, יום גיבוש לעובדים, נופש חברה וכיו"ב, הכוללים תכנים עשירים בפעילויות ובהפעלות מגוונות. כל הטיפולים מותאמים ללו"ז ולאופי האירוע. הם נעשים על הבגדים ללא שמן, מתקיימים באווירה נינוחה ושלווה, ומלווים בניחוחות קטורת וצלילי מוזיקה מרגיעה. כחלק מביצוע עיסויים לעובדים, צוות פרואקטיב נכון להמליץ על טיפולי המשך לשמירה על אורח חיים בריא ונטול כאבים.

בפרואקטיב תקבלו את מיטב אנשי המקצוע, מומחים בעיסוי ובטיפול להפגת מתחים, שצברו בשנים האחרונות ניסיון רב בביצוע עיסויים לעובדים. צוות המעסים מגיע בלבוש ייצוגי ממותג ומקפיד על היגיינה ואסתטיקה. הטיפולים המוצעים משפרים משמעותית את תפקודם של העובדים לטווח הארוך.

עיסויי בעמדות עבודה
עיסויים בחברת רשת

אפשר לשלב עיסויים לעובדים במגוון אירועים:

  • ימי בריאות הכוללים הרצאות על תזונה ואורח חיים בריא.
  • ימי ספורט הכוללים תחרויות ופעילויות ספורט שונות.
  • ימי כיף הכוללים מגוון פעילויות גיבוש לעובדים בניצוח צוות פרואקטיב.
  • אירועי חברה – הרמת כוסית בחגים, יום האישה, סיום שנה, השקת מוצר וכיו"ב.
  • מרתון פיתוח – יום עבודה מאומץ שבו העיסויים מספקים חיוניות ואנרגיה לעובדים.
  • הוקרה לעובדים ולצוותים על עמידה ביעדים והגעה להישגים

השאירו פרטים ובחרו פעילות

צוות פרואקטיב ישמח לעמוד לרשותכם עם מיטב המטפלים וכל הפעילויות הנלוות –  צרו קשר ונשמח להתאים לכם תכנית על פי הדרישה והצורך.